Wednesday 26 January 2011

Kolmapäev 26 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev sain ka eilse päevale mõeldud ja maha rahunenud. Kuigi jah ma tegin nii väikesest asjast nii suure brobleemi ja kannataja oli selles minule kõige kallim inimene. Ma ei tea miks ma niimoodi teen aga tean seda et ma olen väga palju mõelnud sellele asjale ja tahan kalliga ikka koos olla. Ma saatsin ka temale sõnumi sest ma muut moodi ei osanud ja palusin temalt andeks et ma nii loll olen. Nii palju siis sellest. Täna olin ma pool päeva kodus ja siis ei saanud isegi svetat saatma minna sest pidin minema laulmis tundi mis on ka päris tähtis minujaoks. Laulmis tunnis õppisime paar uut laulu ja need olid päris head laulud mis mulle meeldisid. Mida mitmekülksem on meie repertuaar seda paremaks me muutume. Me ju saame seal katsetada erinevad stiile ja erńevad laule mulle see meelib. Kuigi jah mulle meelidvad sellised eesti algupärased laulud folk ja regilaulud. No ma ei tea kas see on tingitud folki festivalist mis mind iga aasta üha enam ja enam tõmbab ja liikutab. Kalliga sain ka täna veidi rääkida täna me rääkisime suht normaalselt mitte nii nagu eile, eile oli minul midagi väga tõsist viga. Tema ei ole ju selles süüdi et ta vanemad ei luba teda minu sünnipäevale. No eks tuleb ka neist aru saada sest nad ju kaitsevad oma last et temaga mitte midagi ei juhtuks. Mina vist teeks seda sama kui mina oleksin lapsevanem. Khalediga sain ka täna veidi rääkida ja me arutasime paljusi teemasi ja puututasime veidi ka minu eilset teemat ta andis mulle head nõu ja püüdis väikest viisi ka põhendada miks ta vanemad ei luba tal minu juurde tulla. Ta on ikka väga hea sõber ja temaga läheksin ma kas või luurele kui seda peaks vaja minema.

No comments:

Post a Comment