Saturday 8 January 2011

Laupäev 08 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist, käisin korra tiiru linnas ennast tuulutamas. Ilm oli ka ilus ja soe nii väga oleks tahnud kalliga mõõda linna jalutada. Khaled helistas mulle ja me rääkisime ja tal tuli päris hea plaan et me võiksime pändi kokku panna ja hakkaks tegema folk rokki see on hea plaan. Kuigi kõigepealt peaksime kokku saame ja midagi tegema arutama kas ültse sobime ja võibolla jõuame kunagi ka folgile. Selle nimel peme ikka palju tööd tegema peame enda sõnumi leidma ja nizzi. Mina olen ise juba ammu bändi kokku panna tahnud aga ma ei tunne eriti muusikuid aga kahekesi on teine asi. Eks algul ole muidugi raske peame ennast turule sisse sõõtma endale korralike manageri otsima ja küll kõik muu tuleb siis kui selleks aeg käes on. Aga põhiline on see et see meile kõigile meeldiks ja teegeleme ühise eesmärgi nimel. Bänd on hea idee isea asi kas sellest ka asja ka tuleb, peab tuleme kui meil nii entuseastlikud oleme. Muidugi sellist energijat mneil ei ole kui noortel aga oma sou teeme me ikka laval ära ja loodame et ka kuulajaid ka jätkub, küll jätkub kui me head musa teeme. Aga head musa peame me tegema sest muidu ei ole mõttet asjaga ültse tegeleda. Kalliga sain ka täna rääkida nii hea on tema häält kuulata, nii väga tahaks olla koos temaga nii armas oleks koos olla ja linnapeal jalutada aga küll me jõuame meil ju terve elu veel alles ees. Loodame et me lahkuei lähe ja seda ma tean et lahku ei kavatse me mninna. Vähemalt mina ei taha temast lahku minna. Küll meil on neid õnnelikku aegu, ma tahan olla koos temaga 24 tundi ma ei tahagi temast lahkuda tahaksin temaga koos elada. Tööd pean ma ka endale otsima muidu ma lihsalt ei saa pean endale raha kõrvale panema sest kalli tahab minna ekiptusesse ja ma tahan ta sinna viia. Ma täidaks kõik tema soovid mida ta tahab ma lihsalt armastan teda nii palju.

No comments:

Post a Comment