Sunday 9 January 2011

Pühapäev 09 Jaanuar

Täna oli mul suht vaiken ja uimane päev, ei teinud mitte midagi erilist vedelesin poole päevani voodis ja vahtisin telekat. Hommikul vaatasin päris huvitavat ettendust 1991 see rääkis sellest et mis suhted olid siis kui eesti polnud veel vabad aga oli iga hetk oma vabadust kätte saamas. See oli päris huvitav ja kõik tundus nii tõetruu. Minule meeldis see ettendus väga ja ma sain sealt väga huvitavaid asju endajaoks teada. Nii see oli mina kahjuks olin siis veel nii väike et mäletada eesti iseseisvust aga õnneks on meil head arhiivikaadrid sellestajast. Kalliga sain ka täna õhtul suht pikkalt rääkida nii et meil mõlemal oli päris hea olla. Ta juba mõtleb meie tuleviku peale et ta tahab koguaeg minuga koos olla. Ta juba vauikselt räägib et mis siis on kui me koos oleme ja koos elame. Ka mulle meeldivad tema unistused väga või on need siiski plaand ma ei tea seda. Las kõik tuleb omal ajal aga ühte ma tean ma tahan temaga elulõppuni koos olla ja mitte kunagi temast lahkuda ja ma tean et tema soovib seda sama. Aga ma ei taha kiirustada ma tahan et ta oleks kindel enda valikus ja seda kunagi kahetsema ei hakka. Ma olen nii õnnelik koos temaga ja loodan et ka tema on koos minuga õnnelik. Khaled helistas ka mulle ja me rääkisime kõikidest asjadest poliitikas, majandusest, relikioonist, suhetes. Me saame kõigest rääkida ja see on hea ja mulle meeldib temaga suhelda ja ma saan temalt ka väga palju õppetust no eks ta ole ka minust vanem ja eks tal ole ka rohkem kogemusi. Aga mulle meedlib temaga suhelda ma ei tea vähe on selliseid inimesi kellega sa kohe klappid aga tema on üks neist kellega mina klappin muidugi meil on eri arvamusi ja me mõlemad räägime sellest et miks me nii arvame ja nii mõtleme. Meil on ka ühised hobid sport, kirjandus,muusika, näitekunst.

No comments:

Post a Comment