Monday 24 January 2011

Esmaspäev 24 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist lihsalt olin kodus vaatasin veidi telekat ja siis muud ei midagi. Hakkasin vaikselt juba Rootsi reisiks valmistuma täna näiteks ostsin endale 4 pudelit 2 liitrist cocat. Eks resisil läheb seda tarvis ja vaata et puudu veel ei jää. Loodan et Khaled ikka saab tulla et ta saab Isaga oma asjad korda ja siis oleks meil tore koos seal reisil. Peale poodi läksin Inglise keele tundi Singelisse ja see oli ka päris mõnus õppin uusi sõnu ja uusi laused inglise keeles. Eks see ole keel mida peab õppima ja milleta lihsalt ei saa. Muidugi Tanja oli seal ja ta ei suutnud oma suud kinni hoida ja rääkis koguaeg teistest üle. Aga muidu oli kõik normaalne ja ma tahan hakkata seal käija ja veidi inglis keelt juurde õppida. Siis tulin koju ja ei viitsinud mitte midagi teha panin ühe filmi peale ja vaatasin filmi. Kalli helistas mulle ja me rääkisime kuigi jah ma ei saanud mitte midagi eriti aru lagul mida ta rääkis sest bussis oli mura ja siis ma ei kuulnud sealt eriti mitte midagi. Helistasin ka Toivole ja me rääkisime mis edasi teha tahame. Minu kindel suhtumine on see et spordiga peaks ikka tõsisemalt tegelema ja spordi üritusi võiks rohkem olla. Aga eks seda saab vaikselt uurida ja pean ka ise aktiivust üles näitama. Kuigi jah meil on uus staadion seal saab ju päris mpaljusi spordialasi teha näiteks jooksta ja kuuli tõukata või mida iganes veel. Kalliga saan ma ikka rääkida ja mul on nii hea tunne kui ta mulle helistab ma ei tea ma kohe ei oska ilma temata enam elada ma olen nii õnnelik et ma ta sealt laagrist leidsin. Ma ei tea mida ma oleks teinud kui ma sinna laagrisse poleks läinud aga ma läksin ju läksin ja see on oluline. Küll me kunagi ikka kokku saame ja ma ei taha kiirustada ma tahan et ta oleks kindel ja ei kahetseks kui midagi tõsist minuga plaanida kavatseks.

No comments:

Post a Comment