Wednesday 5 January 2011

Kolmapäev 05 Jaanuar

Täna oli siis see päev kui ma esimesed eurod kätte sain. Sain Eurodes pensioni ja mis oli suht väike aga mis parata raha on jälle suurem. Läksime emaga linnapeale ja oi küll oli seal palju rahvast, pankadesse ära ültse minegi seal oli ikka päris palju rahvast et pidi ootama nii kaua. Seb käisime seal oli normaalselt rahvast aga Swed pangis sinna ära ültse mine sest seal oli nii palju rahavast et ma arvan et kui me sinna oleksime läinud oleksime pidanbud ootama mingi 2või 3 tundi. Poodides oli ka palju rahvast ja suured järjekorrad nii et rahvast oli metsikult täna linnas. No eks ole see tingitud sellest et täna on paljudel pensioni päev ja rahvas tahab oma uut raha välja võtta. Kalliga sain ka täna veidi rääkida ta on ikka mulle nii armas me rääkime küll vähe aga me siiski saame rääkida no võibolla tuleb väike puhkus teineteisest meile mõlemale kasuks ma leppuin sellega. Ta on mulle nii armas et ma olen valmis tema nimelt paljuksi loobuma. Vot selline on armastus vähemalt mina tunnen nii et olen armastatud. Kalli peab ka oma eluga hakkama saama nii et mina ei saa selles valkonnas teda aitada ma võin küll teda suunata aga otused peab ta tegema ise. Tovo helistas täna mulle ja küsis et kas ma lähen Tallinnasse aga mina arvasin et pole mõtted minna ja bussipileteid nad ka kinni ei maksa. Khalediga sain ka täna veidi rääkitud hommiku poole ta helistas mulle ja rääkisime eurost ja paljust muust. Nii et elu ju läheb edasi ja ma loodan et kalli jääb ka minu kõrvale edasi.

No comments:

Post a Comment