Thursday 6 January 2011

Neljapäev 06 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev ei juhtunud mitte midagi erilist, lihsalt logelesin niisama ja puhkasin, mis mul muud ikka teha on tööd mul ju ei ole. Rääksin täna veidi Khalediga niisama aastahittist ja paljust muust. Kalliga sain ka täna rääkida pean oma mobiili sees hoidma sest ta helistas mulle hommikul suht varakult. Ma armastan teda nii väga olen kõigerga nõus mida ta atahab. Lugesin täna lehest et tööpuudus hakkab alanema ja tööd tuleb juurde aga ma ei tea kas mina ka endale kunagi tööd leian tahaks küll midagai. Või peaksin midagijuurde õppima ja ültse ennast täiendama uue eriala või ameti endajaoks õppima. Ma ei tea kuidas see nüüd mull jälle välja tuleb et lähen uuesti koolipinki nühkima aga midagi teha pole kui muu ei aita siis tukleb minna.

No comments:

Post a Comment