Thursday 20 January 2011

Neljapäev 20 Jaanuar

Täna oli mul ka suht tegu päes hommikul ärkasin ma taas vara ülesse ei maga enam nii kaua kui ennem ma ei tea millest see tingitud on. Hommikul poolikul olin ma kodus ja ei teinud mitte midagi. Ja kella 13.40 läksin ma Bouwlingusse ma mängisin boulingut aga mul ei läinud seal eriti hästi kesine tulemus oli ega koguaeg ei saa ju ka häid tulemusi teha kui arvestada seda et ma pole bowlingut ammu enam mänginud siis võis vähemalt selle tulemusega rahule jääda. Sealt edasi läksime Leoga katta tundi ja seal hakkasime kattaga koos uut kava kokku panema. Tänane ülesanne oli selline et pidime mõtlema mida me kõige paremini oskama ja just seda tegema. Ja nüüd vist on ka see kindel et me peame minema Leetu esinema. Mina arvasin et ma võiksin teha Elvis Breslit ja laulda tema lugu. Katta andis siis mulle ühe ülesande juurde nimelt ma pean ka fotograafi mängima mõtlema mida ma teeksin kui ma oleksin fottograaf ja kuidas mina seda näeksin. Päris huvitav oli homme ma saan siis oma fotograafi oskusi näitata nimelt lähen ma homme rootis Päevale sinna Toetatud elamisse ja olen seal fottograaf. Eks vaatame mis pildid välja tulevad ega nigunii kõik pildid ei tule välja mõned peab nagunii kustutama. Kriss käis täna mul külas oli mures oma arvuti pärast tahtis et ma tema arvutit veidi uuendaksin. Tal ei ole ju internetti ja sellepärast ta ei saagi kuidagimoodi uuendada millal ta ükskord omale netti saab see on jälle omaette küsimus. Kalliga rääksin täna ma koguaeg kardan seda et kui ta Astangule läheb unustab ta minu ära leiab endale kellegi parema aga ta ütles mulle et ta ei armasta ja ei hakkagi kedagi tesit armastama peale minu. Muidugi ma tean et tal on tuttavaid poisse aga ei enamat. Vähemalt mina olen nüüd ka maha rahunenud kui sain teada et ta mitte kedagi teist peale minu ei taha. Khalediga rääkisin ka täna hommikupoole ta helistas Soome kadrile ja nad rääksisid ikka päris pikkalt. No vähemalt ta maksab oma arved ise kinni mina ei pea sellepärast muretsema.

No comments:

Post a Comment