Sunday 30 January 2011

Pühapäev 30 Jaanuar

Täna ma magasin nagu nott ärkasin alles kuskil kella 7.30 aeg ülesse eesti aja järgi. Vedelesin veel natukene aega voodis ja siis hakkasin vaikselt otsi kokku tõmbama. Oli mõnus reis nii ja mõnus seltskond ja laev kõik oli täiulikk. Kui sadamasse jõutsime tundus et merel on torm selt laev rapputas nii et ei saanud korralikult kõndidagi. Ja kui me laevast välja saime siis saimegi tunda ka tallinna ilma mis oli nii tuuline stocholis oli ikka ilusam ilm. Läksime Khalediga kohvikusse ja saime ka Nabilylga kokku. Nii me siis olime seal ja rääkisime reisist ja kõik muud. Ma polnud Nabyli nii kaua aega näinud ma ei mäletagi millal ma teda viimati nägin. Siis hakkasin ma uurima millega ma koju lähen, hea et ma vaatasin bussiaegu nettist. Mulgi reiside bussiga tulin tagasi ja pilet oli ka suhteliselt mõistliku hinnagi odavam kui ma tallinna läksin. Buss oli suht mõnus ja palju ruumi oli ka ei olnud palju reisijaid. Aga teeolud olid küll suht kehvad tuiskas ja suht raske on selliste tingimustega sõita. Bussijuhid on suht tasemel suudavad sellistes tingimustes sõita ja hästi sõita. Kalli helistas ka mulle saatsin temale smssi kui ma Tallinna tagasi jõutsin ja nii ta mulle siis ka kohe helistas. Nii hea oli tema häält üle pikka aja taas kuulda ta on mulle ikka nii armas. Ma kohe ei suuda ilma temata kohe mitte ühtegi päeva elada. Ma tahaksin temaga terve elu koos olla ja temaga kõike koos teha. Kriss käis täna korra minu juures ja ma rääkisin temale veidi kudas meil Rootsis läks. See oli minu kõige mõnusam Rootsi reis mis mul on olnud.

No comments:

Post a Comment