Wednesday 12 January 2011

Kolmapäev 12 Jaanuar

Täna oli mul suht tegus päev, olin praktiliselt terve päev kodust väljas. 11 paiku hakkasin kodus liikume et kummeli koosolekule minna. Ants sai minu juba linnapeal kätte kui ma olin juba vaikselt centrumi poole minemas. Käisime koos Rimis ja siis hakkasime vaikselt Endla kohviku poole minema. Kui me kohvikusse jõutsime siis polnud veel mitte kedagi seal me olime esimesed ja tellisime kohe ka oma söögid ära sest muidu tuleb lõuna aeg peale ja me peame oma praadi kaua ootama. Aga me eriti ei priisanud võtsime päeva prae mis oli normaalse hinnaga ja väikese joogi. Kummelis oli enasmus liikmeid ikka kohal mitte nii nagu mõnigord et on kohal vaid mingi 2 või 3 liiket. Me ikka püüame teha nii et enamus liigmetest saaks koosolekust osa võtta. Ants rääkis projektist mida ta kavatseb teha me teeme seegord projekti 2 ühikuga koos, siis pidi ka keremini rahastatama. Kuigi ei tea neid projekte tehakse ju nii palju ja mis kriteerumid on need et kes raha saab ja kes mitte. Mina küll ei taha üheski projekti hindamis komisjonis olla need projektid mis saatetakse peab ju kõik endajaoks läbi töötama ja nii kujuneb ki väike arvamus projektis või siis ülevaade projektist. Aga jah hetkel on meil kõigil rasked aja ja minuarvates on hea et serlliseid ühingud olemas on kus saab käija ja kus saab ka vajadusel tuge. Nad on mures minu naisevõtmise pärast aga jah sellega on nagu on mul on oma kallim olemas ja ma ei taha kiirustada eks vaatame mis meist ültse saab. Peale koosoleku lõppu läksime taas Antsuga edasi ants läks Raamatukokku ja mina Singelisse. Mõtlesin et ei ole mõttet vahepeal koju minna sest nagunii pean linna tagasi tulema. Singelis käis parasjagu sirkuse trenn millest ma ise otsa ei võtta. EEro käis korra singelist läbi sain temaga veidi suhelda ja rääkida spordi hetke olukorrast. Siis hakkas laumis tund me tegime täna seal rohkem hääle harjutsi kui laulsime mis oli ka päris hea. Eks hääl vajab ju ka vahel häälestamist ja kui pill ei ole hääles siis ju ei saa ka laulda. Aga me laulsime ka veidi mittem palju aga laulsime, ja sain sealt uudise teada et võibolla läheme Leetu aga see pole veel kindel. Ja kui me Leetu läheme siis mingi Rahvusliku kavaga eestis on ju palju ilusaid rahvalaule ja rahvatantse kui minna siis ikka rahvuslikku kavaga. Ma juba vaikselt ootan seda kui ma saan minna Rootsi, see on minuarvates väike vaheldus, muidu oled siin eestis ja ei näe mitte midagi. Kalliga sain ka täna rääkida ta küsis minukäest kas ta tohib reedel oma tädi juurde minna ja mina ei keelanud. Mis ma ikka keelan pärast jääb tal minust selline mulje et ma ei luba teml mitte kuskile minna. Pigem leppin sellga ja olen nõus sellega mis ta teha tahab. Eks me teeme ju ka koos päris huvitavaid asju kui me koos oleme. Kõige tähsam et ma pean olema kannatlik ja lepplik. Kõik muu on teisejärguline kuigi suhtes on ju kaks poolt mitte üks ja eks teineteisega arvestamine pole vähem oluline.

No comments:

Post a Comment