Thursday 27 January 2011

Neljapäev 27 Jaanuar

Täna oli mul suht tegus päev, ei saanud hommikul mitte kuidagi ennast ülesse aetud, mulle mu meeldib tavaliselt poole päevani voodis vedeleda. Aga siis ikka sain ennast ülesse aetud mis ei olnud mitte sugugi kerge tegu. Tänane esimene koht kuhu ma pidin minema oli töötukassa, kus ma pidin juba olema kella 11.00 aeg läksingi sinna õues oli suht külm nii et mul oli hea meel et ma ikka kampsuni alla panin. Töötukassas ei olnud mitte midagi muud mul ei pakkutud mitte midagi no neil vist ei ole mulle mitte midagi pakkuda. Rääksin et ma olen küll tööpakkumisi vaadanud aga mitte midagi pole ma endale leidnud sobivat. Peale töötukassat tulin korra koju ja siis läksin Malle juurde Kunsti ringi. Ma algul arvasin et ma olen midagi vallesti aru saanud kell oli juba 13.00 ja kedagi ei tule mõtlesin et kauem ma ka ei oota aga siis tuli lõppuks Malle ja ma hakkasin joonistama. Ma olingi täna üksinda tunnis nii et mitte kedagi teist ei olnudki ja see oli hea. Sain Mallega rääkida ja Malle sai mind ka juhendada ja see meeldis mulle. Muidugi ma tean et ma pole mitte mingi suur kunstnik pigem olen selline tagasihoidlik ja mitte eriti protuktiivne minu tööd tulevad ajapikku ja ma näen neinde kallal palju vaeva. Muidugi mitte iga pilti ei tule kaua ootata. On pilte mis saavad ruttu valmis aga enamasti ma näen ikka nendega vaeva. Läksime Mallega koos ära malle läks oma koju ja mina edasi singelisse. Harjutasin ka oma elvise lugu aga mul ei ole inglise keel nii hea kui vaja sellepärast näen ma sellega palju vaeva. Näiteringis olin mina esimene kes oma Elvise kava esitas kuigi jah see ei tulnud ikka eriti hästi välja ja siis anti mulle teine ülesanne olla fotograaf mida ma püütsin teha ka hästi ja see Kattale meeldis. Üldiselt oligi täna meil seal rohkem kava paika panemise aeg. Siis tuli Linda ja lõi jälle kõik segi nii et me hakkame nüüd hoopis teise asjapele oma väikest etteastet üles ehitama. No vahel tulevad sellised põõrded sisse ja see on hea. Meil ju on alles selline staadum kus me alles mõtleme mida teeme ja see on hea. Me saame olla osalised millegi uue sünnis. Kalli helistas ka mulle ja me rääkisime ja üle ültse olen ma meie suhet hakkanud teise pilguga vaatama ma ei taha tülitseda ja meil võib olla erimeelsusi aga me peame leidma ühise kultse kesktee. Ja üle ültse ma ei taha temaga tülitseda. Ma tahan et me oleksime õnnelikud ja selle nimel peame me mõlemad pingutama. Khaled helistas mulle ja rääkis mulle et mida me võiksime Rootsis teha et võiksime võibolla ära käija kesklinnas ja ka mina pole eriti kesklinnas käinud võibolla vaid alles siis kui me Kolmanderis käisime siis tegime väikese jalutuskäigu Rootsi vanalinnas. Ma arven et meil saab lõbus olema.

No comments:

Post a Comment