Saturday 1 January 2011

Laupäev 01 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev, ei juhtunud ega ei teinud mitte midagi erilist. Õnneks sain ma täna öösel magada mitte nii nagu eile et ei maganud praktiliselt ültse. Hommikul hakkas Kalli peale et võiksime täna ujuma minna, ta isa siis helistas ja sealt õeldi et on väga palju rahvast neil seal. Kalli tahtis ikka minna ujuma olugi et sa oleks olnud palju rahvast. Aga me siiski ei läinud ujuma vaid olime niisama kodus, õues oli ka täna päris külm tuul nii et me ei olnud isegi õues kaua. Ma hakkasin täna mõtlema see ei sobi ültse mulle ma mõtlesin et ma ei meeldigi kalli isale ja me ei kohtugi enam ja ma lihsalt vajusin siis ära. Kalli aga hakkas aja uurima ja küsis isakäest kuidas asi on,isal ei olnud selle vastu midagi et me suhtleme iga asi tuleb omal ajal ei tohi kiirustada. Ma lihsalt olen kord selline et reageerin üle, aga mis teha selline ma kord juba olen. Nüüd siis tean et vanematel pole meie suhtevastu midagi. Õhtul sõime jäätist ja vaatasime telekat ja olime lihsalt niisama. Ma olen nii õnnelik et mul.on inimene kes minust hoolib ja mind armastab. Vahel tundub mulle et ma olen kohati isekas ma ei tea miks aga lihsalt mulle ei meeldi mõned asjad mida ta teeb. Ma ei tahaks olla selline aga ma olen pean selles vallas endaga veel tööd tegema. Aga muidu on kõin normaalne ja ma olen õnnelik, koos oma kalliga.

No comments:

Post a Comment