Friday 28 January 2011

Reede 28 Jaanuar

Täna oli mul suht tihe päev isegi ei maganud eriti hästi ma ei tea miks võibolla sellepärast et ma ootasin nii väga seda Rootsi reisi. Hommikul olin ma juba nii vara ka üleval ja vaatasin veidi telekat. Aeg läks nii kiiresti et ma arvasin juba et ei jõua mitte kuhugile täna. Käsime emaga poes ära ja ostsime süüa kaasa. ja poe ringilt jõutsin ma tagasi alles veidi enne 12 , juba hakkasin pabistama et ma ei jõua mitte kuskile täna sest mingi 12.30 ma olema reinutee bussipeatuses. Ma jõutsin ilusti bussidepeala ja sõit Tallinna poole võis alata. Ma vaatasin bussis oma tabis ühe filmi lõppuni ja see oli päris hea ajaviide. Khaled oli juba bussijaamas mul vastas ja siis me hakkasime number 2 bussi peatust ja leitsimegi aga me pidime selleks kõndima keskturu peatusesse. Jõutsime ilusti sadamasse ja seal oli peale meie veel päris palju rahvast. Ma läksin kohe cek ini automaadi juurde ja seal selgus et mul ei ole club one kaarti kaasa. Saime oma piletid kätte ma pole kunagi nii kiiresti laevale pääsenyd kui sel korral. Baltic Brintsess on ikka päris võimas laev ja siis hakkasime kajutit otsima mis polnud väga kerge tegevus.Kui lõppuks kajuti leitsime oli imestus suur kajut oli ilus oli kõik elementaarne olemas. Otsisime netti laevas aga seda millegipärast ei olnud. Otsustasime et läheme linna tuurile ja ostsime piletid selleks, ja see ei olnud mitte odav 20 euri koos bussi piletitega. Õhtul ei teinud me midagi muud olime kajutis ja sõime.Läksime magama suht varakult ja oligi kõik. Aga muidu oli mõnus ja tore päev.

No comments:

Post a Comment