Tuesday 25 January 2011

Teisipäev 25 Jaanuar

Täna oli mul suht tegus päev, sveta tuli täna meie juurde ja siis me hakkasime mööda linna poodidesse minema. Käisime praktiliselt terve linna läbi ja pealegi käisime veel mingis hulgilaos ja ostsime sealt kana koibasid terve kasti mingi 12 kione kast oli ja ostsime selle ära. Muidu oli seal hulgilaos ka päris mõistlikud hinnad teinekordi võib sinna vaatama minna. Khaled helistas mulle ja rääkisime nüüd siis on kindel et ta tuleb minuga Rootsi see on hea uudis ma juba mõtlesin et kellega ma minema pean kui Khaled ei tule minuga kaasa, nii väikese ajaga ma ei saa ju ka kedagi teist leida. Rääkisime ka minu esimesest bussireisist mis toimus 2007 aastal Kraakowisse see reis jääb ikka kauaks meelde sest see oli minu esimene bussireis nii kaugele ja eks see seltskond oli ka lahe kellega me seal käisime. Kalliga läksin täna tülli totaalselt ma ei tea miks aga ma ei suuda mõista seda et mina pean koguaeg temea juurde minema ja tema ei saa mitte kunagi minu juurde tulla ta vanemad lihsalt ei luba. Ma ei tea mis meis niimoodi saab kaua see kestab et tema vanemad ei luba temal minu juurde tulla ja meil koos reisile minna. Ma oleksin ju koos temaga Rootsi läinud aga jälle tema vanemad ei luba. Ma ei tea kas tema vanemad arvavad tõesti et ma olen mingi koletis ja ei luba minul kalliga mitte kuskile minna. See ei ole ju normaalen ma saan aru küll et ma olen temast vanem ja kõike muud aga ikkagi ma ju ka tahaksin et tema minun sünnipäevale tuleks. Miks peab meie suhe nii keeruline olema aga võibolla tahetakse meid ültse proovile panna. Ma ei tea miks meie suhe on nii keerulene võiks olla ju niisma nagu kõikidele teistel et me saaksime kokku käiksime teineteisel külas oleksime õnnelikud. Ma arvan et asi on minu ja minu vanuses et tema vanemad ei usalda ikka mind nii palju. Ma ei tea mida teha lihsalt tahaksin olla õnnelik aga miski takkistus on koguaeg ees kes keelab meie õnne, ma ju ei ela kuskile kaugel elan ju siinsamam eestis mitte üle ookjenai.

No comments:

Post a Comment