Friday 14 January 2011

Reede 14 Jaanuar


Täna pidin ma varem ärkama kui muidu sest pidin kella 10 Malle juures kunsti ringis olema. Nii raske oli kohe ärkata kohe ei tahnud mitte kuidagi ülesse tõusta vedelesin viimase minutini voodis. Aga siis sain lõppuks ennast ülesse aetud ja hakkasin vaikselt Kaare kooli juurde kõndima. Ilm oli täna üsna külm nii et hea et ma soojalt ennast riidesse panin. Ma ei jõudnud hommikul isegi süüa ja nii pidingi ma Maksimarketis väikese söögi peatuse tegema. Kunsti ringi jõudes olid kõik juba seal mina olin viimane kes tuli. Täna ma siis tegelesin oma tööga ja sain väikselt ta juba valmis eks ma pean veidikene teda lihvima ja vigu parandama aga ülidiselt on minu töö valmis. Ma ei ole eriti protuktiivne kunstnik aga mida ma teen seda ma teen ikka südamega ja mul läheb kauem aega kui teistel. Vahest tundub mulle et ma lähen kergema vastupaneku teed joonistan lihsaid asju ja üldiselt ongi minu joonistused sellised lihsad nagu ma isegi. Aga viimasel ajal olen ma ikka kõikides tundides ikka käinud kui olen vähegi saanud eks see maalimine ole ka omaette väikest viisi ka teraapija. Igatahes minule ta küll mõjub teraapiliselt. Meie järgmine näitus tuleb Vihtra Hooldegodus seal on meie kunstiringist osa võtnud Tiit, ja ta juba ammu ootab meid sinna külla ja eks ta tahab ka meid näha. Mul on nii hea meel et ma saan kunstiga tegeleda ja et meil on selline juhendaja nagu Malle. Koju tulles tabasin et meie kass on ka koridoris nii ta siis tuli ka koos minuga tuppa. Khaled saatis mulle oma osa arvest mulle täna ära, ja nii ma sain emt arve ära maksta. Nüüd vähemalt on maksudega selleks kuuks ühel pool ma ei tea kuidas järgmine kuu saab. Aga ma loodan et saan hakkama aga mul on kohe kiiresti ühte korralikku töökohta vaja muidu ma jäängi siia vinduma. Pean uurima ka kuskil ikka tööd pakkutakse ma ju ei saa igasukust tööd ju ka teha. Kalliga sain ka täna läbi telefooni rääkitud ma nii väga igatsen teda ma tahaksin koguaeg koos temaga olla ja tema tahab koos minuga olla. Me juba tajume üktseise mõtteid ja see tähendab seda et me mõtleme ühtemoodi.

No comments:

Post a Comment