Sunday 30 January 2011

Laupäev 29 Jaanuar

Täna öösel ma ei saanud praktiliselt ültse magada olin terve öö üleval. Muidugi ma veidi magasin veidi aga väga vähe kui siis mingi 1või poolteist tundi. Ma arvasin et ei peagi tänast päeva vast aga jõin kõvasti cocat ja tänu sellele päeva vist üle elasingi. Sõime Khalediga veidi hommikust ja siis mõtlesime minna vaatama kas saame netti või ei. Saime ja see oli hea, vaatasime kõik oma asjad ära ja siis läksime kajutisse tagasi. Puhkasime veel veidi ja siis läksime juba varakult valmis et minna Stocholmis esimeste seas maha. Ja seda me saimegi tehtud, me läksime veidi valesti sest me ei olnud seal sadamas kus alati oleme olnud. Aga õnneks taibasin oma viga õige pea ja jõutsime bussi esimeste seas. Algul ei leidnud me õiget bussi ülesse aga siis leitsime. Ootasime mingi pool tundi bussis ennem kui sõitma asusime. sain teada et Stocholm asub saarte peal ja me käisime ka enamuste saarte peal. Sinna lähevad igasugused sillad ja teed. Ekskursiion lõppes kuninga lossi juures ma olen seal ühekorra juba käinud. Siis pidime otsustama mida edasi teeme kas lähme kuninglikku relvakambrisse või linnapeale. Kuna kiid oli veel seal siis läksime kuninglikku relvakambrisse. Seal oli nii palju huvitavat mis puututas Rootsi Kuningaid, olid erinevad võitlus rüüd erinevate kuningannade riided kuninglikkud tõllad ja mida kõike veel. Peale relvapalatit hakkadin ma muretsema kuidas me sadamasse tagasi saame. Oleksime ju saanud veel linnapeal olla aga ma paaniliselt kartsin seda et me ei jõua õikeks ajaks sadamassa. Nii me siis läksingi kohe metroo peale ja isegi sealt ei osanud ma kuhugile minna. Õnneks oli mul Khaled kaasas. Üksi ma poleks seda kõike suutnud. Metrooga saime ilusti sadamasse ja nüüd on meil tee selge teinekord läheme ka vanalinna. Kui lõppuks kajutisse jõutsin olin ma päris väsinud ja ka näljane. Õhtud mõõduvad meil siin vaikselt oleme kajutis ja räägime khalediga ja see mulle meeldib. Üldiselt oli meil tihe päev ja ilus reis. Oleme omaette seikleme linnas kuigi jah ma tunnen kallist suurt puudust nii väga oleksin ma tahnud et oleks koos minuga, aga meil oli khalediga ka lõbus. Tark ei torma see sai ka meil täna selgeks. Loodan et ma saan täna magada kui ei saa hakkan filmi vaatama.

No comments:

Post a Comment