Saturday 15 January 2011

Laupäev 15 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist vedelesin voodis poole päevani nagu mulle meeldib aga ärkasin ma täna küll varakult. Vaatasin hommikul telekat paar filmi isegi sain ära vaatatud. Ja siis mõtlesin et helistan Krissile ja seda ma ka tegin. saime kokku ja rääkisime mida vahepeal teinud oleme aga me ei ole mitte midagi erilist teinud kriss käis venna juures aastavahetusel ja vist võttis napsu ka ega ma ei tea see ei ole minu asi. Siis läksime minu juurde vaatasime ühe filmi ära ja siis läks kriss koju. Kalliga rääkisin ka täna ta on ikka nii armas, ta läks emaga linna ja siis sai ka mobiili kätte mis tal katki läks. Parandamine läks küll päris kalliks maksma aga mis teha selline see elu kord juba on. Ta lubas mulle selle mobla tagasi saata aga ma jättan selle mobiili reservi mine tea mis juhtub. Aga enam ma temale mobiile küll ei jõua osta. Khalediga rääkisin ka täna ta oli saanud mingi Poola tüdrukuga juttule, no mis temal viga tal ju inglise keel suus ja mina ei saa sellega ültse hakkama, või ei taha saada pean ennast kätte võtma. Inglise keele gramattika on minujaoks nagu hiina keel millest ma ei taipa mitte midagi. Õnneks hakkan vaikset viisi ka keelt õppima päevakeskuses. Ma ise arvan et peaks jälle selle fotto ringi käima lükkama see oleks päris huvitav vähemalt on siis mul millega tegeleda. Bowlingut mängin ma ikka ka kui saan vähemalt üritan minna bowlingud mängima meeskond on ju vaja kokku saada ja võistlused ei ole ju enam mägedetaga.

No comments:

Post a Comment