Thursday 13 January 2011

Neljapäev 13 Jaanuar

Täna oli mul ka suht tegus päev hommiku pooliku olin kodus ja siis kella 13 läksin ma Kunsti ringi. Seal oli nii hea ja mõnus ja ma joonistasin ja Mallet oli üle pikka aja hea taas näha. Mulle meeldib joonistada ja ma tegelen praegu ka ühe pildi jkallal mis võib ka tulla päris huvitav. Me olime seal nii kaua aeg mutkui lendas ma mutkui joonbistasin ja joonistasin kui Malle ütles et peaksime lõppetama et varsti tuleb buss järgi ja läheme haiglapeale pilte ära tooma. Nii ka tegime pilte oli suht mõnus maha võtta ja pakkisime nad kõik kottitesse ja viisime tagasi oma stuudeosse. Siis hakkasime taas kesklinna poole liikuma, ja ma läksin maha Posti tänaval et siis minna Singelisse Näite ringi. Aga seal selgus et Kattat täna ei tulegi ja me oleme niisama hakkasime siis Aliast mängima see oli päris huvitav me pidime seletama sõnu aga seda sõna mida me seletasime ei tohtinud välja õelda. Meid oli seal üpris palju koos nii et saime mõnusalt mängida. Siis tuli aeg oma punktid kokku lugeda mina arvasin ära 23 asja ja ei jäänudki viimaseks tulin teiseks Linda oli 24 punkti ja tema võitis. Kalliga sain ka täna rääkitud ta on mulle ikka nii armas ma armastan teda ikka nii väga. Ma ei suudaks ilma temata elada ja ta ei lähegi homme sinna kuhu ta pidi minema sest pidi tulema kehva ilm. Ta lubas sinna siis minna kui ilmad on soojemad. Ma tahaksin nii väga temaga koos olla ma ei kujuta ilma temata oma elu ettegi. Ma olen nii õnnelik et ma Tukksi läksin muidu ma poleks temaga kokku saanud. Ma ei ole kunagi varem nii õnnelik olnud kui praegu.

No comments:

Post a Comment