Monday 17 January 2011

Esmaspäev 17 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist. Magasin poole päevani ja siis hommikul helistas Khaled mulle ja mer rääkisime veidi ta on Tallinnas tal on laps haige. Kriss täna polegi mulle helistanud see on ime muidu ta helistas mulle pidevalt aga täna millegipärast mitte. Hakkasin facebook ühte mängu mängima kus ma pean hakkama linna üles ehitada. Praeguselt olen jõudnud nii kaugele et ma olen 5 laevelil ja mul on tehtud ka raekoda ja postkontor aga mul ei ole selles mängus eriti sõpru nimelt on asi nii et ma pean sõbrad panema ametisse. Näiteks postkontorisse on vaja 5 töölist, ju ma siis pean veel seda mängu levitama oma sõprade seas. Mul on linnas vaid 120 elanikku ja kõik majad on ehitatud mis olen saanud ehitada. Aga kül ma hakkama saan pean lihsalt seda mängu mängima ja sõpradele levitama. Kalliga sain ka täna rääkida ta ei olnudki täna koolis vaid kodus sest ta ei tunne ennast eriti hästi. Ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ma ei suuda ilma temata enam elada armastan teda nii väga ta on minu elu armastus vähemalt mina tean nüüd seda. Ma teatsin seda ka ennem kui me kohtusime siis selgus mulle et just tema on see kellega ma tahaksin terve elu koos olla.

No comments:

Post a Comment