Saturday 22 January 2011

Laupäev 22 Jaanuar

Täna oli mul suht vaikne päev vedelesin poole päevani voodis ja siis helistas mulle kuller ja tõi mulle pakki ära. Ma sain endale uue kohvi kruusi siis uuno raadi pastaka ja ühe auto akna lumest puhastaja. Päris head auhinnad mulle meeldivad väga tassid ja ma kogun neid ja ka pastakaid. Ja siis hakkasin vaatama Otepää MK etappi suusatamises. Alguses oli Naiste 10 KM klassika sõit kus eestit esindas vaid üks suustaja Raula Rohtla kes saavutas 38 koha. Meil ei ole Pärast Kristiina Smigunni kedagi teist nais suusatajat kes suudaks tippudele konkurentsi pakkuda. Meestel oli asi teine meie raske kahurvägi Andrus Veerbalu ja Jaak Mae olid stardis. Mulle näis et nad hakkavad väsima vähemalt Jaak Maest jäi selline tunne aga andrus oli ikka tipp konkurentsis lõppuni välja ja saavutas tubli 5 koha. Hetkel on võim noortekäest ja vanemad tegijad ei suuda enam noortega sammu pidada. Nii palju siis suusatamisest, ma sain ka täna kalliga rääkida temagaon nii hea rääkida nagu oleks tedA terve elu tundnud kuigi mitte. Me saab sellel kuul 5 kuud meie tutvusest nii et me oleme alles küllalti vähe tuttavad ja peame veel oma järge ootama ennem kui midagi tõsisemalt ette võttame. Khalediga sain ka täna veidi rääkitud rääkisime minu suhetest ja ta rahustas mind maha. Ma ei karda enam seda et ta mu maha jättab sest ma armastan teda nii väga ja tean et ka tema armastab mind ja muul ei olegi enam tähsust.

No comments:

Post a Comment