Sunday 16 January 2011

Pühapäev 16 Jaanuar

Täna oli suht igav ja vaikne päev vedelesin poole päevani voodis nagu mulle meeldib. Kriss helistas täna mulle küsis mida ma teen, ma ütlesin et mitte midagi niisama istun kodus. Kalli helistas täna mulle tihedamini kui muidu, me rääkisime paljudest asjadest hommikul ta ütles et ta tahab et mina temaga koos oleksin. Ka mina tahan seda aga hetkel ma ei saa kahjuks temaga koos olla pole ju mõttet kolmeks päevaks minna, kui tead et ei saa eriti kaua temaga koos olla. Aga ma armastan teda nii väga kui saaks muutaks oma elu nii et saaksin koguaeg temaga koos olla selleks peaksin ma saaremaale kolima aga see on hetkel raske aga mine tea võibolla kunagi siiski oleme me koos ja ei lahku teineteisest mitte kunagi. Nii kahju et me teineteisest nii kaugel elame, kui elaksime samas linnas siis oleks ju kõik teisti siis saaksime rohkem koos olla saaksime teineteise juures tihti käija siis oleksime koguaeg koos seda tean ma kindlalt.

No comments:

Post a Comment