Wednesday 19 January 2011

kolmapäev 19 jaanuar

Täna oli küll mul üks tegus päev. Ma nagu alati ärkasin küllalti vara ja täna olin ma juba kella 07 üleval ja tõeliselt üleval. Käisin pesemas tegin ennast korda ja siis mõtlesin et pikkutaks veelm aga siis ei tulnud jälle und. Ja siis tabas mind meeldiv üllatus meil läks vool ära alajaamas olid mingid hooldustööd ja ma ei osanud siis ültse mitte midagi teha. Ilma elektrita ei saa ju nettis olla me oleme nii sõltuvad sellest internettist kui ükskord vool ära läheb siis on kohe paanika. Hakkasin siis linna poole minema nagunii ma pidin Toetatud elamisest läbi minema ja raha ära viima Rootsi päevajaoks. Nii ma siis läksingi toetatud elamisse ja üle tükki aja sain heleniga rääkida. Helen ei tööta enam päevakeskuses vaid toetadud elamises vaatasime pilte mis ma Tuksis tegin ja siis veel näitasin temale ka veidi teisi pilte mida ma teinud olen. Siis läksin tagasi Singelisse ja seal oli Sirkuse trenn mis mind eriti ei huvitanud. Ma lihsalt tegin oma aega parajaks et minna Jämejalga Rehapilitatsiooni Plaani koostamisele. Läksingi sinna ja kartsin ka väga et mine tea mis sealt tulla võib. Aga õnneks läks kõik hästi mul olid juba veidi mõned näed sal tuttavad ja psüholoog oli täitsa tuttav. Mul läks seal päris hästi nii et jah alla poole tunni olin seal ja kõik korras. Siis läksin taas tagasi singelisse ja seal oli karaooke proov mina ei ole erit karaooke lauja nii on see jälle mulle uus kogemus. Pidime kuskile pärnusse ka võistlustele minema. Ma ei tea mida minu muusikaõpetaja sellest arvab ega karaooke ei ole ju mingi muusika. Aga eks peab seda ka proovima. Nii me seal harjutasime ja oli päris lõbus. Kalliga sain täna rääkida ta on ikka nii armas vähemalt minule. Me rääkisime paljudest asjadest kõige pealmine on see et me ei saa koos olla kuigi tahaksime. Khalediga sain ka täna rääkida loodame et ta ikka saab minuga rootsi tulla ma teen kõik selleks et ta saab tulla. Meil tuleb tore aeg seal laevas ja rootsis, saame koos olla asju arutada ja kõike muud ka. Hea et mul selline sõber on nagu Khaled temaga saan ma kõigest rääkida.

No comments:

Post a Comment