Friday 31 December 2010

Reede 31 Detsember

Täna olin ma suht vara ärkvel läksin magama kell 03.30 ja olin juba kella 07 paiku hommikul üleval. Nii vähe on mulle vaja et ma ennast välja puhkaksin, ja siis ajasin ka kalli ülesse ta tahtis et ma ta ülesse ajaksin. Sõime hommikust ja siis läksime linnapeale jalutama kalli isa viis meid linnapeale käisime igal pool nii mere ääres kui ka poodides igal pool käisime. Kalli oli nii armas me käisime linnapeal nagu see oleks meile kahele ja kedagi teist ei olegi seal. Käisime veel ühes kohvikus Söömas ja seal olid praed nii suured et mul andis neid ikka süüa. Aga vähemalt kõht sai täis mis oli ka pealmine. Siis Hakkasime vaikselt kodupoole tagasi minema, mida rohkem ma temaga koos olen seda rohkem on mul tunne et ta on minujaoks see õige, ma olen temajärgi hull, ja ega temagi pole minuvastu ükskõikne. Kodus olime me rohkem omaette kui vanematega koos. Muidugi ma aitasin tema isal arvuti hooldada niipalju kui ma oskasin, nimelt ta ostis endale täna uue arvuti ja siis ma panin viiruse tõrje korralikult tööle, mulle meeldib arvutite kallal nokitseda niipalju kui ma oskan niipalju ma ka teen. Aga tõesti see aeg mil me omaette oleme see on küll iks ilus seg, õhtul me eriti süüa ei tahnudki kuigi midagi me ikka sõime. Ühed soomlased tulid neile külla vanemad on tal tõesti mõnusad kuigi ma ei tea võibolla see on ainult esmamulje. Aga küll jumal teab tema paneb kõik ise paika kui ta on meid kokku pannud siis keegi ei saa meid lahutada. Õhtul vaatasime telekat ja olime lihsalt niisama, see on esimene aasta kus mul keegi on ja ma saan temaga oma aastat ära saata. Ma olen nii õnnelik ja tundub et tema on ka õnnelik. Peasi et ma nende vanematele meeldin ja nad oleksid nõus sellega et ma nende tütrega käin. Uuel aastal lasime rakette ja sain tema venna perega tuttavaks toredad inimesed on mis ma ikka oskan muud õelda. Aga siiski see on minu elu ilusam aastavahetus mis mul ültse olnud on, ma loodan et see jääb kauaks nii. Head UUT AASTAT KÕIGILE

No comments:

Post a Comment