Sunday 26 December 2010

Pühapäev 25 Detsember

Täna oli mul suht vaikne päev , ei juhtunud mitte midagi erilist. Olin lihsalt niisama ja mõtlesin et mis edasi saab. Siis tuli Kriss mulle külla ega ma temaga eriti palju ei oilnudgi ta suhtles rohkem emaga. Ja mina suhtelsin oma kalliga. Kuigi jah mulle nii meeldib temaga koos olla nii et ma ei tea mida ma ilma temata teeksin. Muidugi me tülitseme ja meil on mõned eriarvamused aga kellel neid ei oleks siis leppime ja palume teineteise käest andeks. Ma ei tea miks on nii et me ültse kokku ei saa kas see siis ongi meie saatus ? Ema ja kriss rääkisid mind ka täna terve õhtu taga et milline ma olen ja kõike muud. No olen selline nagu olen ega mina selles süüdi pole et mul tööd ei ole praegu pole ju paljudel tööd. Ja nemad mutkui tarkutavad et näed küll neil on hea et neil on töö ja kõik muu ja mina ei saa mitte millegiga hakkama. Hea et mul kalli on kelle peale ma saan loota ja kes mind armastab. Ma olen nii õnnelik et ma tema ültse leitsin, ega see eriti kerge polnud aga ikkagi. Nagu õeldekse et see õige tuleb ise sinu juurde või antakse sulle märku et ju see on sinujaoks see õige. Nii on siis ka meiega oleme teineteist leidnud aga ma ei tea mis nüüd edasi saab sest tema vanemad ei saa meist aru et me tahaksime koos olla ja et me armastame teineteist. Ma loodan et varsti saame ka koos olla ja vanemade lõppuks mõistavad meid. Kuigi jah ega kerge ei saa see olema kõigepealt peavad nad minus kindlad olema ja ma pean nende usalduse välja teenima. Aga loodame et kõik läheb siiski hästi ja tema vanemad saavad meist aru.

No comments:

Post a Comment