Friday 17 December 2010

Reede 17 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev , ärkasin hommikul juba küllalt vara et minna Malle juurde jõulupeole. Ja siis hommikul avastasin et mu Samsung Tab ei lähe enam käima. Mul oli ta ainult karbis eile õhtul laadisin teda korralikultm ja siis panin ta korra voolu võrku ja siis ta nagu hakkas tööle. Igaksjuhuks mõtlesin et viiks ta igaks juhuks elioni tagasi ja vaatame mis nemad ütlevad. Läksingi oma Samsung Tabiga elioni ja sealt üteldi et pangu ma kodus uuest laadima. Nii ma siis tegingi, Kalli juurde ma ei saa minna, sest isa oli talle õelnud et see on pere üritus. Ma ei saanud öö otsa sellepärast magada aga ma leppin sellega eks meid pannakse proovile ja ma pean sellega leppima. Küll tema vanemad leppivad ka minuga. Malle juures oli suht mõnus seal olid meie ja mõned naised ka. Ja peale pidu läksin ma linnapeale ja hakkasi jõulukaarde laiali jagama. Kuigi mul oli see veidi raske, sest mõnda kohta tuli mul ikka otsida aga siis järgmised kaardid olid vanad tuttavad käisin vana tallatult rada. Täna oli ikka päris külm ilm ka aga ma sain selle tööga hakkama ja mulle meeldis see töö. Kalli helistas mulle ja täna me rääkisime juba suht normaalselt ja leppisin sellega et ma ei näe teda jälle. Kuigi kui me näeme siis on see toppelt ilus ja armas. Ma olen ikka nii õnnelik et ta mul olemas on ilma temata ei oleks ma poolti nii õnnelik. Kuigi jah ma pean endaga tööd tegema sest ma ei taha olla panga või asutuse ori kus ma koguaeg endale asju kahman. Ausalt ma ei taha enam mitte midagi mul on korralik mobiil ja mul on kõik mis peab olema mis ma endale olen tahnud selle olen endale ka muretsenu. Nüüd on asi kinni viimane mis ma olen ostnud järemaksuga on mobiil ja see lõppeb järgmisel aastal.

No comments:

Post a Comment