Wednesday 1 December 2010

kolmapäev 01 Detsember

Täna sain ma magama alles vara hommikul. Lihsalt vaatasin Khalediga Filmi Versiooni Nii nagu Taevas, Tähendab Khaled vaatas mina ei jõudnud vaaata. Hommikul tõusin ma nagu alati väga vara enda kohta juba veidi pealke kella 05 hommikut olin üleval. Mõtlesin et loen hommikused ajalehed ära agamis ime ei olnudki ajalehti kella 06 kohal. Läksin siis peale kella 07 vaatama siis oli vaid Sakala aga ma mõtlesin et kuhu jääb äripäev. Lugesin lehe ära helistasin ka elmari raadiosse ja õnnitlesin neid sünnipäeva puhul. Siis tõusis Khaled Ülesse ja me sõime hommikust ja rääkisime. EMT oli täna ikka väga suur probleem ei saanud välja ega sisse elistada ühesõnaga võrk olimaas. Nii nad sii hoiavad omakliente, pole midagi ikka juhtub ja nii olid mobiilid tummad ligi 2 tundi. Kirjutasin neile ka sest ühendust muut moodi polnud nendega võimalik saada. Siis Läksin Riina Sünnipäevale Singlisse seal oli ikka pärs palju rahvast niiet pidu tõotas tulla suhteliselt pikk. Aga õnneks tulin sealt tulema võimalikult kiiresti. Mulle ei meeldi eriti need rahvarikkad koosviibimised. Tagasi tulles oli Khaled teinud sellised söögid nii et ma sõin ja ainult ägisin. Tagod,saia vorm, dortillad. Nii et sõime lõuna mast kõõki. Siis läksime Khalediga bussijama Khaled hakkas ära minema äärepeal oleksimebussist maha jäänud, ikka viimasel minutil nagu alati nii et laua jooksime. Khalediga veetetud päevad on nii mõnusad saan temaga kõigest rääkida isegi sellest millest teistega ei saa. Ta teab isegi minu kõige suuremaid saladusi. Õhtul koju jõudes tabas mind meeldiv üllatus kiri EMT ja seal seisis et minu 1200 krooni on tühistadud. Õiglus siiski on maailmas olemas aga ma arvan et siin võib ollaka jumala käsi mängus. Nii et jumal on mind jälle aidanud, ja ta on mitmeid kordi mind aidanud. Kallile helistasin ja me lubasime ükteisele et me ei jätta teineteist mitte kunagi maha. Ja mina usun seda, sest selliseid asju ei rääkita niisama suusoojaks. Aga ma olen siiski õnnelik et ta mul olemas on ta on mulle nii kallis ja ma ei ole nii õnnelik kunagi olnudki kui koos temaga.

No comments:

Post a Comment