Sunday 19 December 2010

Pühapäev 19 Detsember

Täna oli mul suht vaikne päev vedelesin poole päevani voodis , ja siis tuli Kriss mulle kõlla. Rääkisime ja olime niisama ja rääkisime ja pidasime plaani. Mõtlesime et võiks midagi huvitavat ette võtta. Siis ma veel ei teadnud et ma saan Tallinki Kingekaardi kus ma saann minna reisile mingi 63 krooni eest. Kalli hlistas mulle täna kuigi jah eile me rääkisime ja tülitsesime siis jälle leppisime ma ju armastan teda nii väga ma ei suuda ilma temata ikka olla. Sellepärast olen ma nii mõnegi asjaga leppinud näiteks me pole peale ´Tuksit ültse kokku saanudki lihsalt ta vanemad ei ole huvitatud sellest et me kokku saame. Ma ei tea mida nad kardavad ma olen ju normaale neil pole vaja mitte midagi karta, kuigi jah saan aru et ta on neil on ta kõige noorem laps eks nad hoiavad teda aga vahepeal nad lihsalt lähevad oma hoolitusega liiale. Ühtul siis sain ma teada et ma saan Tallinki laeva peale minna niisama hakkasin siis vaikselt inimesi vaatama kellega koos võiks minna. Krissile sai helistatud ja ka Khaledile nad olid põhimõtteliselt nõus minuga kaasa tulema. Ja siis sain ka emat topeltplussi katoloogi ma olen nende klient olnud juba ligi 3 aastat. Eks ma olen koos nendega oma muresid ja rõõme üle elanud, aga seda tean ma nüüd küll kindlalt et rohkem ma oma pakketti ega operaatorit ei muuda. Kuigi täna oli ka seoses EMT mul ka üks väike insitent nimelt see et ma pidin ootama mingi 18 miutit ootejärjekorras ootama ennem kui liinile sain ja kirjutasin ka klienditeenidusse oma muredest. See ei ole ju normaalne et klient peab ootama mingi 18 minutit et liinile pääseda, mõni teiene mõtleks kas poleks aeg mobiili operaatorit vahetada aga mitte mina sest mind seob emt liiga palju asju esiteks see et ta tuleb alati uuendustega kõige esimesena välja ja ma saan kõige esimesena proovida uusi teenuseid nii et emt on minujaoks telekomunikatsiooni maastikkul vähemalt siin eestis vaieltamatult esimene . Kuigi eks ka esimestel juhtub prohmakaid aga tuleb neid lihsalt tunnistada.

No comments:

Post a Comment