Tuesday 14 December 2010

Teisipäev 14 Detsember

Täna oli mul suht rahulik päev ei toimunud mitte midagi erilist, olin terve päeva kodus ja vahtisin telekat. Hommikupoolikul rääkisin kalliga ja läksime jälle vaidlema nii tühise asja üle nagu kartuli krõpsud. Mina ei tahnud et ta neid kartulikrõpse nii palju sõõb, leppisime kokku kunagi et ta võib nädalas korra karturikrõpse süüa. Ma ei tea miks ta nii palju neid kartulikrõpse süüa tahab, aga see selleks lõppuks siiski leppis sellega et ta sel nädalal ei söö karturikrõpse. Tegime täna kotlette ja praegartuleid nii hea oli ja kõht sai päris täis. Õhtul rääkisime veel kalliga ja siis enam ei vaielnud ega tülitsenud nüüd rääkisime suht normaalselt, rääksime sellest enam ei ole kaua aega kui ma nende juurde tulen ja kokku saame. Ma ootan seda juba väga mil ma saan kalliga koos olla. Kuigi jah rahvast tuleb neile sinna päris palju aga loodame et saame hakkama nii et pean ennast kokku võtma ja lihsalt tema juurde minema.

No comments:

Post a Comment