Wednesday 22 December 2010

Kolmapäev 22 Detsember

Täna oli suhteliselt rahulik päev, ei juhtunud mitteidagi erilist. lõuna aeg tuli Kriss mulle külla, nii ootamatult et ma ei osanun teda ootata. Ja siis hakkas pihta, hakkas rääkima et kaua ma oma kalliga koos enam ei ole. Et lähen saaremaale, ja tulen seal nuttes tagasi. Tema ju teab kõike neid asju ennustab siin mulle tulevikku ette. Aga ma tean et on olemas veel võimsamad jõud kui tema ennustus. Ta viis mu endast täitsa välja ma lasusa nutsin. Aga õnneks mul on veel sõpru kes mulle head soovivad Khsled rahustas mu maha ja ütles et ärgu ma krissi küll kuulaku,seda oli nii hea kiulda et keegi ka mõistab mind. Rääkisin kalliga veidi juttu, tal oli ka täna jõulupidu nii nagu minulgi. Siis hakkasin ennast vaikselt sättima jõulu peole minekuks. Läksin juba varakult kodust välja et mitte bussist maha jääda. Jämejalga jõudes olid juba mõned meoe inimesed kohal ja nii me vaikselt hakkasimegi kohti sisse võtma laudadesse mis meil olid. Kontsert oli ilus ja ka pänd oli tasemel, sai tantsida laulda, süüa mida sa hing veel oskad tahta. Kuigi jah ma oleksin õnnelikum kui kalli oleks ka koos minuga seal olnud. Pärast tulime koos Maarika ja Hülgi, Madisega koos jala koju. Olin veidi aega ka toetatud elamises ja siis tulin koju. Oli üsna tore ja lõbus õhtu. oleks seliseid õhtuid vaid rohkem.

No comments:

Post a Comment