Friday 3 December 2010

Reede 03 Detsember

Täna ma magasin suhteliselt rahulikult ei tõusnud nii vara ülesse nagu tavaliselt panin kella täna äratama ja siis ma ärkasingi ülesse vedelesin voodis nagu mulle meeldib. Täna pidin ma minema malle juurde hommikul kunstitundi ja ma ei jõudnud bussile ootasin ikka suht kaua bussi. Siis sain number 2 raamatukogu peatusesse ja sealt edasi panin jala tegin väikese peatuse konsumis ja ostsin endale saiakesi sest mul oli kõht hirmus tühi. Malle palus mul osta ka joonistus plokki ja ma ostsingi. Malle juures hakkasime kohe käsitööd tegema lumehelbeid lõikama. Lõikamisega sain ma enamvähem hakkama aga liimimisega läksin ma närvi see ei tulnud mul eriti välja olin närvis ja ei saandki liimida. Hakkasin oma pilti lõppuni joonistama, ja see tuli mul nagu paremini välja kuidagi rahulikum töö oli see mulle. Koju jõudes olin suhteliselt väsinud ja tahsin puhata, aga siis helistasin Khaledile ja saatsin temale pakki ära. Khaledile tegin ma täna videokõne nimelt Khaled tegi videokõne mulle. Siis läksin ma oma mobiiliga elionisse ja mõtlesin ei saagi telefooni sisse lülitada. Aga seal saadi asjaga õnneks hakkama polnudki vaja mobiili karantii remonti saata. Hea et mul on selline uus ja võimas telefoon ja hea hinnaga saadud ka . Teinekord tean et osdan mobiili eolionist sest siis ei pea kohe kõike ühe aastapeale panema saan maksed jagada 3 aastapeale. Aga pole midagi küll ma hakkama saan. Kalli helistas ka mulle teda on nii hea kuulda. Kuigi vahest on mulselline tunne et ma ei suuda harjuda sellega et tal on ka oma elu peale minu. Aga õnneks saame varsti koos olla ja see on hea, ta juba ütles et tal on minuga juba mingid plaanid. Ma ei tea millised plaanid aga teda tundes et mitte midagi hullu. Ma pean ikka temaga ka arvestama mitte nii isekas olema nagu ma hetkel olen. Kriss tuli täna minu juurde külla ja me rääkisime ja vaatasime telekat ja vaatasime ja rääkisime ta on ikka tõeline sõber. Ta mõistab mind sõna sõnalt ja see on hea, mul on vähe sõpru aga need on ikka tõelised sõbrad.

No comments:

Post a Comment