Monday 27 December 2010

Esmaspäev 27 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev. Hommikul käisin pangas raha vahetamas ma nimelt mõtlesin et vahetakas Kummeli peen raha. Oli seal alles rahvast esimest korda ma ei jäänud ootama käsin veidi linnapeal siis läksin tagasi sente vahetama. Ja siis oli ka rahvast seal peale minu aga siis jäin ma ootama. Nii siis sain ma raha vahetatud peale väikest ootamist sain minagi oma sendid vahetatud. Päris hea summa tuli välja mingi 53 krooni sain sentitest päris hea saak. Siis läksin poodi ostsin enale veidi juua ja süüa ja siis koju tagasi. Kodus hakkasin ma täna oma arvutit korrastama nimelt panin allalaetud filmid plaadipeale. Seda oleks pidanud juba ammu tegema aga laisk nagu ma olen tegin alles täna. Rääkisin kalliga täna ja sain ühe meeldiva uudise teada kui kõik läheb nagu plaantuidu veedan ma aastavahetuse saaremaal.No mas ei looda mitte midagi lihsalt elan päev korraga ja tuleb mis tuleb. Kuigi ta küsis isakäest et kas ma tohin tulla ja isa oli nõus. Eks siis vaatame meis selleas saab. Õhtul tuli ema kodu ja siis ta tuli üks peigmees, tal polnud väga vigagi, päris lahe mees on nii et kõlbab küll emale.

No comments:

Post a Comment