Wednesday 8 December 2010

Kolmapäev 08 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev hommikul olin kodus tegin ennast korda ja siis hakkas pihta. Läksin linnapeale täna siis oli minu esimene selle aastajõulupidu. Ostsin Antsule kingituse ära Kummeli ühingu poolt. Ja siis kui ma peo paika jõutsin polnud seal eriti kedagi ainult Vivika ja Siiri vaikselt hakkasid ka teised inimesed gtulema. Ja meie peol oli ka üks üllatus Küaline selleks oli Pippi ja ta mängis meiega mina tegin vaikselt kroonikasse ühe filmi meie koosviibimiset. Ma peaksin rohkem oma kaamerat kasutama, see oli nu hea ja mulle meeldib kaameraga tööd teha ültse on mul selline harrastus nagu fotograafia ja filmi maailm. Kuigi ma midagi suurt selles vallkonnast midagi pole veel saavutanud pean endale korraliku objektiivi oma Canoni peegel kaamerale ostma. Ma olen siin vaadanud ka üht koma teist aga need on ju nii kallid et ma ei suuda seda endale hetkel lubada. Pean vaatama kõigepealt endale normaalsel välgu peegel kaamerale vaatama. Aga peo laud oli küll lookas nii et ma ei tahnud enam tükk aega mitte midagi süüa. Sest seal sai nii palju sõõdud ja söök oli hea muidu ma poloeks sõõnud ka. Üldiselt jäid kõik peoga rahule ja ka mulle meeldis pidu. Järgmine pidu tuleb pühapäeval ja see tuleb ka v´ist päris lahe sest seal pean ma ka discot tegema. Mulle meeldib kui ma saan ka midagi teha. Laulmis tunnis oli ma täna kuidagi väsinud ei olnud vormis nagu peaksin tuntsin ise ka seda. Kalli helistas täna mulle ja mulle meedib kui ta mulle helistab, kui ma saan tema häält kuulda. Kuigi jah me vahepeal on ka erimeelsusi kellel neid ei oleks aga me saame need erimeelsused alati lahentatud. Peaksin kuskile kooli minema aga ma ei saa seda endale lubada. Saaksin ma mingi korraliku töö siis saaksin ma endale midagi vähemalt lubada. Kalli tahab egiptusesse minna siis ma saan seda talle ka lubada.

No comments:

Post a Comment