Monday 20 December 2010

Esmaspäev 20 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev. Hommikupoolikul püütsin kuidagimoodi Tallinki laevale piletit proneerida. Aga mitte kuidagi ei saanud hakkama õeldi et viga et kõik 4 kajutid on välja müüdud seda oligi arvata. Helistasin siis Tallingi Broneerimis keskusesse ja sealt sain teada et et mingid kajutid siiski on olemas 4 kajuti asemel saan 2 kajuti see tähendab seda et ma saan ainult 1 inimese endaga kaasa võtta. Krissile helistas et järku tahab tema minuga minna aga tema ei tahnud, seda oligi arvata. Muidku kisab et teeks midagi huvitavat ja siis kui midagi välja mõtlen siis jälle hüppab tema alt ära. Õnneks Khaled tuleb koos minuga, Käisin täna korra pangas mõtlesin et minu kritiit kaart on seal ja oligi. Pangas oli nii palju rahvast täna ma pidin mingi 20 minutit ootama ennem kui sain juttule. Sain oma krediit kaardi kätte ja siis läkisin taas koju. Kodus hakkasin uuesti Tallinki piletit proneerima aga ei saanud ei jäänud muud üle kui helistada Tallinki proneerimis keskusesse ja selle kaudu proneerida. Sain hakkama kuigi ming 45 krooni tuli juurde maksta. Pole midagi teha teinekord olen lihsalt taggem hakkan kohe proneerima kui kinkekaardi kätte saan. Kui ma poleks täna proneerinud polekski ma saanud mitte midagi. Niigi ei saanud ma 14 Jaanuaril minna vaid saan minna 28 Jaanuaril sest siis oli veel veidi vabu kohti. Aga kui arvestada seda et seal olid suured kõneoote järjekorras siis võib arvata et broneerihjaid oli teisigi. Ja siis tegin oma esimese e-raamatu ostu algul ei saanud hakkama samsung tab ei võtnud mul seda raamatud seda lihsalt vastu. Aga siis sain hakkama nii et kõigepealt laadisin raamatu arvutisse ja siis alles tabi. Ja siis toimis kõik ilusti. Päris hea raamat oli nii et ei saanud kohe käest pannagi olen lugenud juba 28 lehekülge ära see on nii lihne ja säästan loodust ja puha. Nii et nüüd ei olegi enam vaja suuri raamatu riiuleid kõik on elektroonilisel kujul juba olemas. Kalliga rääkisin ka täna päris pikkalt nii msn kui ka mobiilis. Ma nii väga armastan teda ja tema armastab ka mind me täna rääkisiime sellel teemal . Ma loodan et meie suhtest saab asja, ma väga loodan et tema vanemad meie suhet ära ei rikku. Ma saan aru nad kardavad, nad ei tunne veel mind . Ma väga loodan et kunagi saan kalliga ikka kokku ja tema vanemad leppivad meie suhtega.

No comments:

Post a Comment