Thursday 2 December 2010

Neljapäev 02 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev käisn Malle juures joonistasmas ja siis Singlis Näite ringis. Muidugi oleks vahepeal ka kodus jõudnud ära käija aga ma arvasin et sellel ei ole mõttet, sest õues on praegu ikka päris külm. EMT tegi ka sesti kõikidele oma klientidele homme on emt võrgusisesed kõned tasuta. Eks muidugi paljudele inimestele põhjustas see päris palju brobleeme. Kattaga oli nii lahe koos töötata kuigi jah see etenus läheb ka Tallinnasse järgmisel aastalkunagi ennem kui lavalt maha läheb nii et ma pean Khaledile Infot edasi andma ta ise ka ei teadnud millal ta Tallinnas on see etendus. Nii et Khaled saab siis oma tuttavad kaasa võtta ja minna Tallinasse seda etendust vaatama. Kalli helistas täna mulle kuigi jah mulle meeldis et ta mulle helistab see on ikka nii armas ja nüüd saame ju ka tasuta suhelda seda enema me räägime suht palju vähemalt täna oli see nii. Kalli on mulle väga armas ma ei oska enam ilma temata elada ta on mulle nii lähedane ja ma tahan et ta oleks koguaeg minu kõrval, ma ei kujutaks ilma temata oma elu ettegi. Ma loodan et ma meeldin ka tema perekonnale, temale on perekond väga tähtis ja perekonna arvamus on väga oluline. Eks see selgub siis kui ma saaremaale lähen eks vaatame mis seal timuma hakkab.

No comments:

Post a Comment