Monday 13 December 2010

Esmaspäev 13 Detsember

Täna ma tõusin väga vara ülesse, sest ma olin unustanud une rohu võtmatta. Ma ärkasin juba 04.35, siis vaatasin veidi telekat ja õnneks jäin siis jälle magama. Täna ei saanud voodis vedeleda nagu alati olen vedelenud poole päevani. Läksime emaga juba varakult linnapeale ja siis singelisse ja sealt hakkasime vaikselt Vanavõitu minema. Buss jäi veidi hiljaks sest ootas meid vales kohas Centrumi parklas ootas kuna meie olime Vabaduse platsil. Õnneks buss ikka jõudis meie juurde ja sõit Vanavõidu poole võis alata. Sinna jõudes tutvustati meile kõigepealt Uut peagi valmnivat õpilas kodu. See oli alles tase sisse saab alles siis kui oled ennast idinfitseerinud sõrmejäljega. Vot see on alles tasi nii kaugele on inimkond jõudnud, 21 esimene sajand ja vanast õppilaskodust polnud mitte midagi järgi. Seal oli saun,jõusaal, igas toas oli internett vot sellises õppilas kodus tahaks küll elada kõik oli alles nii ilus ja puhas. Edasi läksime ehitajate õppehoonesse ja vaatasime kuidas sadulseppad tööd teevad. Sadulseppad restuaureerivad vanat mõõplit mitte ei tee sadulaid. Peale seda läksime Vanavõidu mõisasse kui ootas meid pidulikk lõunasöök. Lõunasöök oli 2 käiguline praad ja magustoit. Toit oli väga maitsev kala oli põhiroaks ja siis magustoiduks oli leiva maijus. Ültse oli see üks tore jõulupidu kuidagi eriline, saime minna singlist välja ja muidugi oli ka mõnus seltskond. Teinekordki võik sellised üritusi korraldada. Koju jõudes olin ma veidi väsinud eks oli väljas ka päris külm, tõeline talv on meie juurde jõudnud. Õues oli 14 kraadi külma mis oli päris krõbe pakkane. Kalliga sain ka rääkida täna olin ma veidi paremas tujus kui eile sest ma saan aru et tema vanaemad tahavad mind ennam tundma õppida ennem kui lubavad oma tüttart mulle usaldavad. Ma olen nii õnnelik vähemalt selle üle et ta mind armastab ja seda tean ma kindlalt. Ma loodan et ka tema perekond leppib minuga.

No comments:

Post a Comment