Thursday 9 December 2010

Neljapäev 09 Detsember

Täna oli mul suht raske päev, hommikul ma ei saanud mitte kuidagi ülesse oleks vedelenud poole päevani kui oleks vauid nii saanud. Aga kuna ma pidin täna Ugalasse minema ettendust vaatama siis pidin ennast üles ajama. Kui välja läksin oli suht jube sest sadas lõrtsi ja tuiskas. Kuna ma õnneks ei pidanud kaugele minema sest teater on suhteliselt kodu lähedal. Ettendus oli ise päris hea eriti meeldis mulle peaosatäitja kes mängis 6 aastas last. Tema meeldis mulle kõige rohkem eks ta oli noorem ka kui teised. Ettendus ise oli ka päris hea rääkis sellest et kui tähtis on perekond ei pea koguaeg mitte kuskile tormama, see ettendus näitas seda väga hästi kuidas isa läbi põles ja jäi magama nagu karu talveunne ja mis siis kõik toimus. Kalliga rääkisin ka täna ja meil tekkis väike brobleem nimelt see et teda ei lubata minu juurde aastavahetuseks. Aga nüüd saan sellest aru sest sest vanemad kardavad tema pärast. Ja mina ei saa nii kaua seal olla sest pean 30 Detsembril olema Töötukassas ja rääkima neile kuidas minu töö otsingud on läinud. Kuigi ega ma ei usu et ma nüüd tööd leian niisama kohe lambist. Saaksin ma internettis ka töötukassas käija siis käiksin ära minust jääb jälg maha ja ongi kõik korras. Ma ei taha temast ilma jääda sellepärast ma pingutangi ja olen paljudest oma põhimõtetetest loobunud. Aga siiski ma teen seda sest see kõik on seda väärt ma pean vanemate usalduse välja teenima muud ei ole siin midagi. Kui nad mind tundma õppivad siis nad julgevad ka minu juurde kalli saata.

No comments:

Post a Comment