Friday 31 December 2010

Neljapäev 30 Detsember

Täna siis oli see päev mil ma saan oma kalliga kokku, ju siis ka sellepärast ma ei saanud eriti magada. Tahsin vist liiga vara ise üles tõusta. hommikul tegin oma toimingud ära ja siis läksin töötu kassase ega seal mul midagi teha ei olnud. Targemaks ma sel küll ei saanud tööd ei olnud mulle seal pakkuda. Kalli Helistas mulle ja me rääkisime ja see oli hea, mulle lihsalt meeldib temaga rääkida. Läksin koju tegin oma viimases toimetused ära ja siis läksin bussipeale et minna Tartusse ja sealt edasi saaremaale. Tartusse jõudes läksin bussijaama ja olin seal terve aja mil ma bussi ootasin. Bussijaamas käis ikka sigin sagin bussid olid täis nii et rahvas sõidab päris palju. Arvasin et mul tuleb Väike buss aga oh ime tuli suur buss millega ma ka tartusse sõitsin ja buss tuli ikka küllaltki täis juba tartus. Hea et tänapäeval on nii võimsad mobiilid kus on kõik raadiod ja muusika pleier muidu oleks mul lihsalt nii igav olnud. Sadamasse jõudes oli üks laev ees mille peale me ei saanud ma arvasin et nüüd peame ootama tunni uut laeva. Aga oh ime kohe tuli ka uus braam ja see oli meie oma nii kaua pole ma kunagi bussiga sõitnud. Praami peal oli päris hea ei tundnudki eriti midagi. Sõin ja siis oli kohe olime juba sadamas hea et ma kohe bussipeale muidu poleks ma kohale jõudnudki. Bussisõit oli tõesti väsitav ja kurnav. Kui kohale jõutsin siis ootasin veidi millal kalli tuli nii ilusat ja emotsionaalselt pole mind veel keegi vastu võtnud. ma ootasin temaga kohtumist väga ja lõppuks olime koos ja ma olen nii õnnelik. Rääkisime ja olime niisama koos ja õnnelikud. Siis sain ka Kalli Vanematega kokku mida ma nii väga kartsin aga oli kõik normaalne, mind nagu oleks keegi juhtunud mida rääkida ja mida õelda. Mul nagu oleks kivi südamelt langenud vähemalt tean et nad ei suhtu minusse halvasti. Magama saime alles hommikul kell 03.30. Nii et oli suht tihe päev ja suht kurnav ka, aga ma olen siiski õnnelik. Soovin et kõikidel oleks inimene keda armastada ja kelle jaoks oled sa kõige tähsam inimene maailmas.

No comments:

Post a Comment