Thursday 16 December 2010

Neljapäev 16 Detsember

Täna oli mul suht õnnelik päev, kuigi jah ma ärkasin ülesse täna küllaltki vara aga see ei olnud määrav. Õnneks sain magama tagasi jäädud, ja ärkasin lõpplikult normaalsel ajal. Täna käsin Malle juures joonistamas Joonistasime Mõeldes tiidule selline teema oli meil täna. Ja mina hakkasin ühte kala pilti tegema mis võib tulla päris huvitav. Peale seda hakkasin koju tulema jala sain ka jõulukaarte, mida jagada oma tuttavattele. Ja mõtlesin et käin elionist läbi ja muudan enda ´tigi tv pakketti ära, sest me ju ei vaata nagunii nii palju kanaleid. Ja seal selgus et ma olen võitnud ühe auhinna nimelt samsungi Galaxy Tabi see on üks arvuti 7 tolline ja täielik arvuti funksiioonid on peal. Kuigi jah tal ei ole nii suur kõvakettas aga aga midagi ikka. Ma olin päris üllatunud kui ma selle sain ja veel ka ilma mingisuguste kohustusteta. See on hea märk ju ma siis olen üks õnnelik inimene. Aga jah mul on kahju et ma nii materjaalseks inimeseks olen muutunud olen hakkanud asju hinbama kõrgelt. Nigunii need mulle ei jää kui ma suren. Pean hakkama oma vaimse poolega tegelema hakkama ja jumalat otsima. Ega elu ei koosne jun vaid asjadest aga mis ma teen ma olen selliseks muutunud. Ma olen vihane endapele et ma selline olen. Kalli helistas ka mulle korraks saime veidi ja jõutsin otsusele et ma teda maha ei jätta kui ma nende juurde minna ei saa. Sest ta on mulle sellejaoks liiga kallis, ta on minujaoks kõik, ma tahan temaga oma elu siduda ja sooviksin temaga oma elu siduda.

No comments:

Post a Comment