Friday 10 December 2010

Reede 10 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev, käisin hommikul Malle tunnis ja sinna jõudmine oli ikka päris tegu sest torm moonika oli ikka päris suure töö meie teinud. Üle eesti olid paljud inimesed lumevangis lund oli ikka päris palju ja isegi minul oli tegu et välja saada. Malle juures tegime jõule kaarte me olime seal ainult kolmekesi Mina, Toivo, Urmas. Tegime jõulukaarte ja mõned kaardid ikka tulid väga ilusad ja mõned kaardid tasub isegi kingituseks. Singelisse peaksin ka ühe kaardi saatma ja siis kallile ka. Ja kalli perele sain ka ühe kingituse välja valida nimelt kingin neile ühe oma pildi rääkisin juba sellel teemal ka Mallega. Kalli helistas mulle ja me rääkisime ja see oli nii mõnus. Kalli sai oma uue telefooni kätte ja nüüd saame hakkata ka tasuta rääkima. Ma armastan oma kallit ikka nii väga ta on minu unelmate tüdruk. Kass hakkab ka vaikselt toibuma oma haigusest. Oli ka juba aeg sest me oleme teda juba praktiliselt nädal aega juba ravinud. Ja nüüd hakkas ta juba õue tahma aga me ei julge teda nii vara veel õue lasta, mine tea järku jääb jälle haigeks. Kalli läheb homme jõulupeola mul tuleb tuleb jägmine jõulupidu Pühapäeval ja siis jälle esmaspäeval on järgmine nii et ma ei tea millal need jõuluped lõppevad. Sellel aastal on kuidagi eriti palju neid jõulupidusid. Mulle pole ka Eesti postist ka helistatud loodan et nad ikka helistavad mulle. Ma ei tea kas ma ikka jõuan seda tööd ikka teha eks seal ole ka suur vastutus ja tööd on ka palju aga mitte kontimurdev. Pean hakkama saama mingisugusegi töö, sest muidu ma lihsalt ei saa, maksud vajavad maksmist ja kõike muud ka.

No comments:

Post a Comment