Saturday 18 December 2010

Laupäev 18 Detsember

Täna oli suht vaikne päev, magasin suht kaua mingi kella 11 tõusin alles ülesse. Eks ma olin kaua üleval ka. Tegin kiiresti oma hommikused toimingud ära ja siis kohe linnapeale, pidin postkontorist läbi minema sest mul oli seal üks tähitut kiri. Postkontoris oli täna ikka päris palju rahvast, nii et ootasin tükk aega et oma kirja kätte saada. Koju tulin tagasi sama bussiga millega linna läksin, praegusel külmal ajal kasututavad paljud ühistransporti. Õues oli ikka tõeliselt külm ja isegi mul hakkas päris külm. Koju jõudes näppisin oma samsung tabi ja leitsin sellise huvitava asja nagu e-raamat. Eks ka mina hakka vaikselt loodust hoidma ja e raamatuid ostma kui ültse midagi osatn siis e raamatu. Tavalisi raamatuid pole mul enam kuskile panna. Kuigi eks ka tavalistel raamatustel on oma hing ja lugu. Khaledile helistasin täna ja tema helistas mulle ja rääkisime niisama ja arutasime kuhu veel võib välja minna see masinavärk. Ma ei tea mida veel välja mõeldakse. Kalliga rääkisime ja niisama lihsalt tal on omad tegemised eks ka minul on omad tegemised ja toimetused. Püüan hakkata ajalehete tegema iga päev püüan kas või korra singelis läbi käija ja seal vähemalt ühe artikli kirjutada. Ma olen laisaks muutunud ja vedelen niisama kodus teleri ees ja vaatan filme. Selline ma kord juba olen aga sõpradega saan ma ikka kokku ja nendejaoks püüan ikka ae´ga leida. Kallit ka ei tohi unustada ma pean leppima tema tööde ja tegemistega, ta tahab minna soome las ta siis läheb mina tahan et ta vaid õnnelik oleks. Muud ma ei taha et ta oleks kõik mida ta tahab ja et teda ümbritseksid armastavad inimesd.

No comments:

Post a Comment