Tuesday 21 December 2010

Teisipäev 21 Detsember

Täna oli mul suht vaikne päev. Ärkasin hommikul küllaltki vara, sest lihsalt ei olnud enam und. Hommikul saatsin Kallile jõulu kinkituse ära, smart post on ikka he tenus, ja ta on ka suht taskukohane. Khaled helistas täna mulle sest tal oli vaja mingit programmi. Kutsusin Leo enda juurde, kuna ta pole minu juures käinud vaatasime filme rääkisime juttu ja olime niisama. Kalli helistas mulle täna ja tal juhtus uue mobiiliga õnnetus nomelt läks tema mobiil kuidagimoodi katki. Mul ei ole enam mingit muud mobiili ka temale enam pakkuda. Ma väga loodan et ta saab uue mobiili kuskilt, või saadan talle uue mobiili ja seekord midagi lollikindlat. Ma tõesti armastan teda nii väga ja andestan temale kõik. Ma lihsalt armastan teda nii väga. Täna sain ma siis lõppuks aru kuidas oma tabiga seda plogi ka kirjutada. Küll mul läheb ikka kaua aega nende asjade täielikku tundma õppimisega. Aga nüüd ma siis oskan dlogida ka uue tahvel arvutiga. Elionist helistati ka mulle et kuidas ma uue teenusega rahul olen, ja kuidas mulle uus pihu arvuti ka meeldib ja kas ta ikka tõõtab, ja kuidas ma sellega rahul olen? Mulle tõesti meeldib see uus pihuarvuti ja olen sellega üha rohkem rahul. Ja oluline on ju ka see et ma võitsin selle tahvel arvuti, mis ei ole väheoluline. Ma olen nii õnnelik et kalli mul olemas on, vaatake kui vähe on õnneks vaja.

No comments:

Post a Comment