Tuesday 28 December 2010

Teisipäev 28 Detsember

Täna oli mul suht vaikne päev ei teinud mitte mitte midagi erilist. Hommikul käisime emaga poes ostsime mulle rohud ära, ju mul läheb neid rohte ikka vaja pole ma veel päris terve. Siis helistas Ants mulle ja küsis kas ma kodukat oskan teha mina ütlesin et ma pole proovinud et sinna läheb nii palju aega ja programmeerimist pead ka olema õppinud. Ma pole programeerimist õppinud ja ma ei tea tea programeerimisest mitte midagi. Ma peaks seda veebi tisaini ja veebi lehekuje tegemist siis saaks veidi ka raha teenida. Kalli sai täna minu telefooni kätte ja nüüd saame tasuta suhelda ja see on nii hea nüüd saame nii pikkalt suhelda kui ise tahame. Ma nii väga armastan teda ja kui kõik hästi läheb siis me saame kokku kahepäevapärast. Nii et varsti kohtume kui jumasl seda tahab. Käisin ka bussijaamas et osta piletit juba varakult ära kuresaarde, ma ei taha bussist maha jääda sest see on väike buss ja rahvast võib olla päris palju kes tahab kuresaarde või Pärnusse sõita. Ma nii väga tahaksin oma kalli juurde minna ma nii väga tahaksin teda näha ja ma ei usu seda kui ma teda isiklikult oma silmaga näen ja kui seal olen. Ta on mulle ikka nii kallis ma armastan teda üle kõige maailmas.

No comments:

Post a Comment