Friday 24 December 2010

Reede 24 Detsember

Täna siis ongi käes see jõuluaeg mida me nii kaua ootanud oleme. Minujaoks on jõulid iga aasta samasugused, oleme emaga kahekesi kodus kui ema muidugi tööl ei pea olema. Muidu oli suht tavaline päev vaatasin päev läbi telekat ja muud paremad polnudki teha. Saatasin jõulutervitusi sõpradele ja tutavattele. See on ikka hea komme et saata jõulukaarte tuttavadele ja sõpradele. Tegime süüa ema tegi mina ei teinud üle ültse ei oskagi ma vist enam süüa teha sest ma ei suuda mitte millegiga hakkama saada. Võibolla on Krissil õigus et ma ei saa ilma emata ültse elada. Ma oleks tahnud parema meelega kalliga koos olla nii kahju et tema vanemad meid ei mõista ja ei lase meil koos olla. Aga küll me saame hakkama meie armastus võidab kõik takkistused mis meile teele tulevad. Kuigi jah mulle vahepeal tundub et pingutan ainult mina mitte tema nii me kaugele ei jõua. Armastuse eest peab võitlema ja me mõlemad peame võitlema. Kalli saab varsti oma uue mobiili kätte ma loodan etsee mobiil temale meeldib kuigi jah enam ma endale mitte midagi ei osta aitab. Püüan hakkama saada sellega mis mul juba on. Nii et enam ei ühtegi järelmaksu ja seda ma ütlen nii ja pean sellest ka kõvasti kinni. Jõulud on ikka ilus aeg kui kalli ka veel siin minuga oleks siis oleks jõulud täiuslikkud. Ma armastan oma kallit nii väga ma ei suuda ilma temata eladagi.

No comments:

Post a Comment