Sunday 12 December 2010

Pühapäev 12 November

Täna oli mul suht tegus päev hommikul vedelesin voodis suht kaua ja tõusin täielikkult ülesse alles mingi lõunast. Siis hakkasin vaikselt toimetama, sest täna pidin jõulupeole minema, Toivo helistas mulle et kas ma ikka tulen, ja kuidas minu tervis on. Hakkasingi vaikselt peo paika minema, sest aeg oli juba seal maa. Minema hakkasin juba varakult, sest lund oli palju ja püütsin piisava varuga minema. Kriss helistas mulle et kus ma olen olin praktiliselt juba kohal aga sisse ma veel ei läinud sest kedagi ei olnud veel seal. Helistasi Toivole kaugel ta on ja millal ta kohale jõuab. Pidu oli suht mõnud oli meeldiv seltskond ja eks ka saime koos olla ja juttu rääkida keda polnud ammu näinud. Tegin veidi ka Dicot kuig jah see oli suht mõttetu sest tantsida ei tahnud eritit mitte keegi aga muusika kuulajaid ikka oli. Kalli helistas mulle ja jälle me arutasime seda teemat et mis meit saab. Tema ju ei saa aastavahetusel siia tulla ja mina pean minema tema juurde. Kuidagi kurvaks teeb selline suhtumine. Kas tema vanemad arvavad tõesti et ma olen mingi koll et kui ta siis tuleb et siis ei valva meid mitte keegi ja siis me teeme midagi mida ei tohiks teha. Ma ei ole selline ma olen korralik ja me oleme kalliga sel teemal ka rääkinud. Me arvame et meil on aega küll selle kiire asjaga. Miks tema vanemad meid ei usalda, saan aru et nad pole mind näinud ja kõike muud ka. Küll nad õppivad mind tundma sest ma olen selline nagu olen ja kallile ma meeldin. Helinat ma küll endale tagasi ei tahaks, ja ega temagi on eluga edasi läinud sest ta on nüüd Riivoga koos. Ja mul on nende üle hea meel et nad koos on, lõppuks ometi on ta leidnud kellegi kellega koos olla ja kellega enda tulevik siduda. Mina arvan ka et olen leidnud kellegi kellega oma elu siduda. Kuigi jah seda on veel vara õelda, eks jah meil on veel pikk tee käija.

No comments:

Post a Comment