Monday 6 December 2010

Esmaspäev 06 Detsember

Täna oli mul suht rahulik päev. Ärkasin hommikul kell 07 aga see oli hea sest ma läkin magama juba tunduvcalt varem. Siis hakkasin mõtlema et pean minema linnapeale et tööd otsida, aga siis leitsin ma lahenduse kuskilt leitsin ma telefoonide numbrid nii et ma ei pidanudki kuskile minema. Kuigi jah suhtumine oli minusse kui töötusse väga hea. Tunti mullle kaasa aga tööd neil mulle pakkuda ei olnud. Sama oli ka Minukohvikuga ka neil ei olnud mulle tööd pakkuda. Käisime emaga poes kuigi mulle ei meeldi Selver aga siiski läksin ma sinna kui ma ise oleksin ioma raha peremees siis käiksin ma selveris nii vähe kui võimalik. Lihsalt Selver on minujaoks vastikuks muutunud ja ma ei taha sinna oma raha viia. Käisime täna ka Looma arsti juures sest meie kassil on midagi viga ja seal saime rohtusi temale. Ta ei söö ültse ainult magab ei joo ka mitte midagi. Õhtul rääkisin kalliga rääkisime paljudest asjadest ma ikka armastan teda nii väga ta on mulle nii kallis ja iga päevaga saab mulle üha armsamaks. Ma ei suuda ilma temata päevagi elda, ma teen temajaoks nii palju kõik mida ta tahab teen ma temajaoks. Ma loodan et kunagi saame ka terve elu koos olla ja meil on ka ühised tulevikuplaanid.

No comments:

Post a Comment