Tuesday 7 December 2010

Teisipäev 07 Detsember

Täna mul oli suhteliselt tegus päev. Hommikul käisin töötukassas ja sealt anti mulle Eesti Posti Kontakt andmed kes otsis endale kirjade sorteerijat. Helistasin kohe kui koju jõutsin neile. Ja saingi nendega kontakti ja rääkiti mulle eveidi ka selle töö kohta natukene rohkem. Me leppisime kokku et saame kelle 14 kokku ja räägime lähemalt. Nii ma siis olingi täis enesekindlust et see töö endale saada. Kui see töö on minujaoks siis ma selle ka saan. Rääkisime päris paljudest ajsadest ja mida see töö endast kujutab ja mulle kohe meeldis see töö ja mulle tundub et ma saan sellega hakkama. Muidugi töö on väga vastutusrikkas ja saan sellega hakkama suhteline meeldivas õhkonnas käis meie vestlus. Ma ise arvan et see töö on midagi minujaoks saan ennast selle tööl ka veidi ennast teostada. Kuigi jah selle tööl tehetagse väga kiirelt trükkimis oskust. Ma loodan et see on mul olemnas. Kuigi jah kanditaate kelle vahel valida on neil palju nad rääkisid mulle ka seda. Kuigi ja ma olen endas kindel et ma selle töö saan ma ei tea kuidas aga on lihsalt selleine tunne. Õhtul rääkisin ka kalliga ja mulle ta tõesti meeldib ausalt ma ei tea mida ma ilma temata teeksin. Ta on mulle elu mõtte andnud. Ants helistas ja tuletas mulle meelde et ma peaksin sokolaadi homme ostma ja temale väikse kingituse. Kuigi jah ma ei tea kudas meie rahaline seisukord on. Kuigi jah loodan et kassas on niipalju raha kui meil vaja läheb. Homme siis on Kummeli Jõulupidu see on esimene jõulupidu sellel aastal. Meil on veel ridamisi jõulupidusi tulemas, viljandi Puuetega inimeste tugiliidus, siis singli jõulupidu, ja siis veekl üks jõulukas on tulemas peale selle. Nii et jõuludele suht tihe kraafik mul.

No comments:

Post a Comment