Sunday 5 December 2010

Pühapäev 05 Detsember

Täna oli suhteliselt väikne päev magasin poole päevani, tõusin küll kella 10 ülesse aga ikkagi vedelesin voodis poole päevani. Ma olen hakkanud palju mõtlema selle üle mis mus edasi saab tööd mul ei ole ja mis ma ila tööta ikka olen ma polegi nagu inimene. Pole tööd ei ole ka raha peaksin võibolla tõesti hakkama seda ajalehte toimetama siis vähemalt on mul midagi teha ei peaks terve päev kodus teleka eest vedelema. Ma pean midagi tegema muidu ma lisalt suren ära igavusse. Ma isegi tunnen kuidas ma vaikselt kängun ja eemaldun ühiskonnast. Muidugi mul on sõbruskond kellega suhtelen ja kellega ma ka läbi käin aga muud ei midagi. Mis kasu oleks ühiskonnal minusugusel. Ma olen pigem ühiskonnale koormaks ma ei too mitte midagi sisse ei maksa makse vaid riik peab mind hoopis üleval pidama. Ma ei tea mis siis saab kui mul see töötukindlustus ära lõppeb pean kiirmas korras endale töö hankima kooli ma tagasi ei saa minna sest ma lihsalt ei saa seda endale lubada kes siis minu makse maksab. Ma olen küll mõelnud kuskile kooli minna ja Info tehnolookiat õppida aga ma ei saa seda endale lubada. Pean mõtlema reaalselt ja mida enam ma reaalselt mõtlen seda enam mulle selgub et ma ei suuda mitte midagi saavutada ega. Kalli helistas mulle ka täna ja me rääkisime ja ma olen tähele pannud seda et ma olen hakkanud endaga tegelema kuigi jah kõik päevad ei ole vennad vahest tuleb ka mõõnaperjoode ette. Aga hea on see et ma olen sellega leppinud et tal on ka enda tööd ja tegemised. Mina püüan ka siin midagi leida millega tegeleda kuigi jah ma mõtlen temale koguaeg. Homme ma siis lähen linnapeale ja käin paaris firmas ära ja küsin tööd eks näis kuidas läheb. Kuigi jah mul on parem helistada kui kohale minna ma ei tea ma lihsalt nagu kardaksin. Kriss käis ka täna minu juures, olime niisama vaatasime telekat ja sõime. Ma maksin ka oma arved ära emt, ja elioni omad. Nüüd siis on veel jäänud vaid panga laen 2 järelmaksu pangale ja siis kritiit kaart. Ja siis ongi kõik makstud, kuigi jah ega ma kõiki ise ei suudan nagunii ära maksta. Tahanu ju veel ka saaremaale minna ja eks seal läheb ka raha. Aga ühte ma ütlen püüan ennast muuta pean endale midagi leidma hakkan ajalehte toimetama ja siis saan minagi millegiga kasulik olla.

No comments:

Post a Comment