Wednesday 15 December 2010

Kolmapäev 15 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev ei vedelenudki päev otsa kodus nagu alati, vai täna ma käisin mittu korda linnapeal. Käisime Kassi poes et homme süstima minna sest mikile peab marudaudi süsti ära tegema. Siis tuli sveta meie juurde ja me rääkisime veidi aega. Peale seda läkisn ma Singelisse laulmis tundi. Tulin koju ja sis helistas kalli mulle et ta ei teagi kas ma saangi tema juurde minna jõuludeks. Sest ta oli isaga rääkinud ja isa polnud jälle lubanud. Ma ei tea mida enam teha ma ei saa mitte kunagi temaga kokku meil on väiksesd plaanid ja siis lõhuvad vanemad meie plaanid ära. Ma ei saa aru miks ta vanemad ei taha et ma nende juurde jõuludeks tulen. Kas nad tõesti arvavad et ma olen selline nagu kõik ülejäänud mehed et tahav vaid ühte asja ja kui see käes siis on kõik läbi. Ma ju ei ole selline ma olen teisugune ja kui vaja siis ma ka tõestan seda temale. Õhtul käisime Krissiga mobiili ostmas, ostsime minu kaudu talle uue mobiili. Saime 1900 kroonise mobiili kätte 1190 krooniga. Aga nüüd ma pean olema perepakketi liige 18 kuud. Peale seda läksime Pizzat sööma ja rääkisime nii paljustest asjadest ja mulle meeldis see et ma sain teda aitata. Ma ei tea mis meiest kalliga saab ma loodan et kunagi ikka kokku saame mina niisama meie suhtest ei loobu, muidugi tekkitab see üleliikseid pingeid aga see kõik on seda väärt. Ma loodan et meist saab asja.

No comments:

Post a Comment