Saturday 11 December 2010

Laupäev 11 Detsember

Täna oli mul suhteliselt vaikne ja rahulik päev. Ema oli ka täna Tatus oma kooriga ja ma ei osanud mitte midagi teha. Vaatasin terve päeva vaid telekat ja filme. Kriss käis ka korra minu juures ja vaatasime koos mõnda filmi. Krissil on ka raske sest ta siiani ootab oma palka mida pole siiamaani temale üle kantud. Nii see on kui oled väikse ja tundmatu firma palgal tööd on aga raha selle eest maksta enam ei ole. Eks firma kus ta töötab on ka vaikselt pankrotti öörel nii et ei tea millal koontamis teated kätte antakse ja töötajad pikkale puhkusele saatetakse. Kalli helistas mulle täna ikka päris tihti kuigi me ei rääkinud täna eriti palju sest tal oli hääl ära ja ta ei tahnud pinkutada. Aga ma armastan teda sellele vaatamatta nii väga ma ei suudaks temast mitte kuidagi kunagi loobuda. Ja sellepärast olengi ka mina vaikselt järgi andnud ja kultse kesktee leidnud. Aga mina ei saa koguaeg ise pingutada kui tema ei pinguta siis ei tule ka meie suhtest mitte midagi. Ma loodan et tema perekond võttab mind omaks kõige tähsam on see et ma jääksin ise endaks nagu koguaeg olen. Kuigi jah muutma pean ma ennast kindalst, sest mul on veel neid nurki mida lihvida. Ma nii väga ootan millal ma saan oma Kallit näha igatsen teda nii väga. Ta ütles mulle täna et armastab mind ja ma olin nii õnnelik seda kuuldes, nii kahju et ma ei saa temga iga päev koos olla.

No comments:

Post a Comment