Saturday 4 December 2010

Laupäev 04 Detsember

Täna mul oli suht tihe päev, ärkasin hommikul normaalsel ajal ülesse tegin ennast korda. Vaatasin veidi telekat ja siis läksin Maagümnaasiomisse et rahvusvahelist Puuetega Inimeste Päeva tähistada. Eelmisel aastal samal ajal me tulime alles brüsselist. Maagümnaasiomisse jõudes olin ma oma ühingust esimene kes kohale jõudis. Pidin Kummelile ja Viljandi Vaimupuuetega inimeste tugiliidule ka kohta hoidma. Lõppuks siis hakkas pidu peale algul oli etteasted Viljandi Maagümnaasiomi poolt. Oli kohati päris huvitav ja siis sain Toivoga rääkida ja muljetada, sain teada et uuel aastal kutsutakse meid Tatari Tänavale Eesti Vaimupuuetega Inimeste tugiliitu lammutama. Nad kolivad kuskile mujale ära ja siis tahavad selle kohaga hüvasti jätta. Lõppuks sain veidi ka seal Tantsida Maarikaga, see tantu osa kestis nii vähe et me ei saanud õiget hoogugi üles kui juba pidu läbi oli. Kalli ka helistas mulle ja me rääkisime , ta tahtis õhtul sugulasega koos olla mis mulle eriti ei meeldinud ja siis ma lülitasin mobiili välja mis teha selline ma olen selline isekas ja ei mõtle teistele. Ma olen isekas ma tean seda ja ma püüan ennast muuta. Kriss helistas täna mulle ja kutsus mind enda juurde Pitsat sööma ja ma läksin , polnud midagi paremat ka teha. Kall´iga helistasime jälle ja rääkisime nii pikkalt et ei uskunud ka et nii kaua saame rääkida. Khaled tegim mulle täna videokõne ja see oli päis hea oli päris hea teda näha ja tema tütart. Kuigi Angu on alles väike, saab ta siiski aru et me oleme khalediga sõbrad. Krissiga meenutasime täna seda kuidas me Helina juures käisime joomas kui Riivo ennast nii auti jõi et ei saanud mitte midagi aru. Ega minagi paremas seisus polnud. Aga see on heaks õppetunniks meile kõigile. See mis seal toimus oli suht juba ja tagajärjed olid veel jubedamad. Nüüd ma eim taha tükk aega enam viina näha ega suhu võtta.

No comments:

Post a Comment