Wednesday 29 December 2010

Kolmapäev 29 Detsember

Täna oli mul suht tegus päev. Hommikukl käisime emaga Linnapeal siis panin raha tagasi kontiole sest muidu ma poleks saanud endale piletit osta homseks Saaremaale. Linnas käijes jäi silma see et pangad olid puupüsti täis, käisin ka korra pangas ma panin raha sularahaautomaadi kaudu sisse. Aga sendi masina juures oli ikka suur järjekord hea et mina sain ma raha varem ära vahetatud. Käisime Maxsimas ja siis helistas kalli mulle ja me rääkisime ta ei tahnud nagu uskuda et ma tema juurde tulen aga ma siiski tulen. Koju jõudest ostsin kohe pileti ära, hea et ma seda kohe tegin sest muidu poleks lihsalt kohti jätkunud. Ma sain 13 koha pileti ga kui mõelda seda et see on väike buss millega me saaremaale läheme siis võib buss ikka päris täis tulla. Tegime täna saletit päris hea tuli muidugi ema tegi mina lihsalt sõin. Siis andis ema mingid kingitused mulle kaasa mis ma neile seal annan. Ma siiani ei suuda uskuda seda et ma kalliga varsti koos olen käin töötukassas ära ja siis tagasi koju ja Tartu bussile. Nii et mul tuleb homme suht tihe päev pean vastu pidama mis seal ikka ennemgi on selliseid reise tehtud. Hea on et on väike buss sest siis ei tule nii palju rahvast peale lihsalt ei mahu. Aga ma ootan juba millal saan kalliga koos olla ma juba ootan meie kohtumist ma nii väga tahaksin teda näha ja tema vanematega tuttavaks saada. Ma väga loodan et meist saab asja ja me jääme alatiseks kokku, ma ei suuda ilma temata enam eladagi. Homseks on mul kott juba pakkitud nii et kõik on selleks valmis et me kokku saaksime.

No comments:

Post a Comment